اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

تیپ اسپرت 2019

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۹ ب.ظ


بیشتر آقایان تا از تیپ اسپرت سخن به میان می آید سریعا در ذهن آن ها شلوار لی و تی شرت و یک جفت کتانی به ذهنشان می رسد اما باید بگویم پوشیدن لباس اسپرت فقط پوشیدن شلوار لی و تی شرت نیست بلکه پوشیدن پیراهن های اسپرت با شلوار کتان نیز جز استایل های اسپرت است.

مدل های استایل اسپرت جین و تی شرت در سال 2018

دبل جین

نام این مدل از شلوار جین ها از نام جاستین تیمبرلیک گرفته شده است. او همیشه شلوار دبل جین در کنار یک کت جین تن می کند به همین دلیل نام شلوار جین از نام او الهام گرفته اند. البته پوشیدن این استایل برای همه ساده نیست زیرا با کوچیک ترین اشتباه استایل اسپرت شما کسل کننده می شود. برای اینکه استایل شما کسل کننده نشود باید به استایل خود تنوع بدهید و کمی ریسک پذیر باشید و مدل های جدید را امتحان کنید.

برای پوشیدن یک دبل جین شما باید از یک تی شرت لی نیز استفاده کنید اما در انتخاب رنگ آن دقت کنید. برای اینکه ظاهر شما کسل کننده نشود باید بالا تنه شما با رنگ دبل جین متفاوت باشد برای مثال اگر شما یک شلوار لی دبل جین تیره می پوشید باید سعی کنید تی شرت خود را از طیف رنگی آبی روشن استفاده کنید و برعکس.

اگر یک زمانی رنگ تی شرت شما با شلوار لی مدل دبل جین شما یکی شد شما می توانید از یک پیراهن کمک بگیرید تا به استایل اسپرت خود تنوع ببخشید.

برای استایل شلوار لی دبل جین خود نیز می توانید از تی شرت سفید استفاده کنید.

جین خاکستری :

در سال 2018 موجی از این مدل شلوار لی وارد بازار شد. بنابراین کسانی که از شلوارهای جین آبی خسته شده بودند می توانستند از شلوار های لی خاکستری استفاده کنند و تنوعی در استایل آن ها به وجود آمد. در طی چندین سال اخیر پوشیدن شلوارهای جین خاکستری بسیار مرسوم نبود اما در بهار سال 2018 این سبک از جین های خاکستری توجه طراحان مد را به خود جلب کرد.

این مدل از شلوارهای لی سبک اسپرت دارند. این شلوارهای لی با رنگ خاکستری را می توانید در روزهای گرم با تی شرت ست کنید و در روزهای سرد می توانید آن را با هودی بپوشید. برای انتخاب کفش با این شلوارهای لی باید دقت کنید. اگر میخواهید شلوار لی خاکستری شما بیشتر به چشم بیاید بهتر است از کفش های تیره استفاده کنید.

جین سفید :

آقایان معمولا از پوشیدن شلوارهای سفید همیشه ترس دارند زیرا شلوارهای سفید بسیار زود لک می شوند.

اما شلوارهای لی سفید در سال 2018 جز مدل های استایل اسپرت محسوب می شد. به همین دلیل آقایانی که به فکر استایل متنوع بودند می توانستند از شلوارهای لی سفید با پیراهن های رنگی استفاده کنند. شلوارهای جین سفید علاوه بر اینکه ست کردنش راحت است بهترین انتخاب در فصل تابستان محسوب می شد.

برای ست کردن شلوارهای لی سفید به دلیل خنثی بودن رنگ سفید شما می توانید آن را با هر گونه تی شرتی که می خواهید ست کنید. شلوارهای لی سفید به استایل شما حالتی کلاسیک می بخشند و شما می توانید شلوار لی سفید خود را با یک تی شرت در مهمانی های دوستانه خود بپوشید.

شلوار جین دمپا برگردان :

گاهی اوقات در سال ها پیش شلوارهای جین را آنقدر بلند می دوختند که لبه دمپای آن ها بر روی زمین کشیده می شد. اما دیگر آن شلوارها از مد رفت و شلوار اندازه استایل مردان مد شد. یکی از مدل های شلوارهای جین در سال 2018 مدل دمپا برگردان بود. از این رو شما با تا زدن دمپای شلوارهای بلند خود در سال 2018 می توانستید مدل متنوعی را برای خود درست کنید.  برای تنوع کافی بود دمپای شلوار خود را تا روی قوزک پا تا بزنید آنوقت می دیدید که چقدر استایل شما متنوع شده است.

برای ست کردن این شلوار لی در سال 2018 می توانستید آن را با یک تی شرت متناسب با رنگ (کمرنگ و پررنگ بودن) شلوار خود ست کنید همچنین آن را می توانید با اسنیکرز در فصل گرما و با یک نیم بوت در فصل سرما ست کنید و این گونه می توانستید در سال 2018 یک استایل اسپرت داشته باشید.

جین های پاره :

از بهار سال 2018 این شلوارها وارد بازار شدند و بسیاری از جوانان از آن ها استقبال کردند و تا به امروز یعنی سال 2019 همچنان مد بوده و طرفداران خود را دارد. برای ست کردن تی شرت های خود با این شلوارهای لی باید دقت کنید. تی شرت هایی با طرح های شلوغ اصلا مناسب این شلوارهای لی پاره نیستند.

برای استایل اسپرت با شلوار جین پاره باید توجه کنید هر چه باقی لباس های استایل شما ساده تر باشد بهتر است.

این شلوارهای برای آقایانی که عاشق مد و فشن و به دنبال استایل های متنوعی هستند انتخاب بسیار مناسبی است.

شلوارهای جین گشاد :

شلوارهای جین گشاد تا قبل از سال 2018 خیلی وقت بود دیگر در بازار جایی نداشتند. اما در مد بهاره سال 2018 دوباره راهی بازار شد و بعد از آن بسیاری از این مدل شلوارهای جین گشاد را در پای بسیاری از آقایان دیده اید. این شلوارهای لی گشاد اگر چه زبیایی و جذابیت شلوارهای تنگ را ندارند اما به دلیل راحتی بسیاری از آقایان طرفدار این شلوارهای جین هستند. پس اگر شما هم جز آقایانی هستید که راحتی لباس را به زیبایی آن ترجیح می دهید شلوارهای گشاد انتخاب بسیار مناسبی است.

این شلوارهای لی گشاد را می توانید با تی شرت های رنگی متناسب با رنگ شلوار لی خود بپوشید. برای مثال شما می توانید یک تی شرت سفید راحت هم با یک شلوار لی آبی تیره بپوشید و یک استایل اسپرت زیبا داشته باشید. همچنین می توانید شلوار لی گشاد خود را با یک کتانی همراه کنید که استایل اسپرت شما تکمیل شود.

برای ست کردن شلوارهای جین خود با تی شرت ها در سال 2018 می توانستید از قانون تضاد استفاده کنید برای مثال شما می توانستید شلوار سفید خود را با یک تی شرت مشکی یقه گرد بپوشید و با این تضاد شما می توانستید استایل اسپرت بی نظیری را برای خود رقم بزنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی