اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

شیک پوشی با کت و شلوار کرمی

کت و شلوارها وظیفه دارند ظاهر شما را کشیده و مرتب و با وقار نشان دهند . اما محدودیت در رنگ های کت و شلوار ممکن است بعد از مدتی کمی خسته کننده بنظر برسد .

یک پیشنهاد فوق العاده برای شما داریم که نمیتوانید آن را رد کنید ؛ کت و شلوار کرم رنگ

رنگ کرم یک رنگ شیک و ملایم و البته کاربردی است. این رنگ در کت و شلوار میتواند یک جایگزین بی بدیل برای کت و شلوار های تیره باشد .کت و شلوار کرم در جنس ها و انواع مختلفی تولید میشوند که این قابلیت را به این کت وشلوار میدهد که برای بسیاری از مراسم ها و جشن ها و جلسات مناسب باشند.

اگر فکر میکنید در کمدتان یک رنگ کت و شلوار کم است شک نکنید که آن رنگ ،کرم است .برای آشنایی با این رنگ کت و شلوار با ما همراه باشید .

 

کت و شلوار کرمی روشن

یک انتخاب ایده آل برای روزهای گرم تابستان است .اگر میخواهید در روزهای گرم و طولانی تابستانی هم چنان شیک پوش باشید ؛ پیشنهاد ما به شما کت شلوار کرمی از جنس لینن است به علت رنگ ملایم گرما و نور  خورشید را بازتاب میدهد و از گرم شدن بیش از حد بدن شما جلوگیری میکند .این جنس پارچه یعنی کت وشلوار لینن مناسب گشت و گذارهای دوستانه و تفریحی است. همچنین اگر دوست داشته باشید استایل اسپرت هم داشته باشید استایل اسپرت هم داشته باشید این جنس پارچه انتخاب بسیار مناسبی است ؛ که در رنگ کرم میتواند دیگران را از دیدن شما شگفت زده کند . اما اگر خواهان سبک رسمی هستید از پارچه های ضخیم‎تر محکم‎تر استفاده کنید .در هر صورت آن‎چه مهم است این است که کت و شلوار شما دقیقا سایز بدن شما باشد . بدین ترتیب میتواند از استایل زیبای خود لذت ببرید .

اگر کت و شلوار کرمی از پارچه ای با بافتی زیبا دوخته شده باشد میتواند آن را در جشن های عروسی به همراه پیراهن مردانه سفید ، کراوات و پوشت زرشکی ست کنید تا منحصر به فرد ترین شخص در آن مراسم باشید .

 

کت دو دکمه کرم رنگ

محبوب ترین مدل‎های 2 دکمه و 4 دکمه هستند . مدل های 2دکمه از رسمیت بیشتری نسبت به کت های 4دکمه برخوردارند و همچنین از طرحی مدرن‌تر بهره مند هستند . پس از این مدل کت و شلوار غافل نشوید . این مدل به علت طراحی‎های کم و ظرفیتش کاملا مینیمال است و مناسب همه مکان‎هایی است که در ذهن خود دارید چون به شدت ترکیب پذیر است .

شما میتوانید با پوشیدن یک کت و شلوار کرم رنگ در محل کار یا یک دیدار دوستانه به صرف غذا با اعتماد به نفس حضور پیدا کنید .

 

کت چهار دکمه یا 6 دکمه

شما همواره میتوانید با پوشیدن کت وشلوار کرم رنگ باعث به وجد آمدن دیگران شوید اما صبر کنید ؛ یک پیشنهاد غافلگیرانه برای شما داریم که میتواند شما را هیجان زده کند ؛ کت های 4دکمه و 6 دکمه

تنها کتی که هم استایل مدرنی دارد و همچنان کلاسیک نیز هست .

استایل منحصر به فرد که میتواند به سادگی دیگران را مجذوب شما کند .این طرح کمی شلوغ به نظر میرسد . پس در استفاده از اکسسوریز دقت کافی را به کار ببرید .

 

کت شلوار خاکی تیره

همانطور که از اسمش پیداست مناسب روزهای سرد وتیره پاییز است . اگر میخواهید از کسالت روزهای سرد سال بکاهید . خوب است که استفاده از کت وشلوار های نوک مدادی ، سرمه ای و مشکی را کنار گذاشته و از کت وشلوارهای خاکی استفاده کنید . رنگی مرموز و خاص که در کت وشلوار بسیار برازنده است . شما با پوشیدن این رنگ کت و شلوار میتوانید تعریف جدیدی از شیک پوشی را ارائه دهید . در انتخاب تناژ رنگ خاکی  باید به هارمونی پوست و مو و رنگ چشمانتان با رنگ کت وشلوار دقت کنید.

 

کت و شلوار کرمی را با چه لباس هایی ست کنیم؟ 

ترکیب کت و شلوارکرم با پیراهن سفید

همانطور که در بالا تر گفتیم شما میتوانید با استفاده از یک پیراهن سفید مردانه از تناژ گرم رنگ خاکی کاسته و کنتراست استایل خود را به تعادل برسانید . پیراهن سفید باعث میشود که ظاهر شما مرتب وتمیز به نظر میرسد . پیراهن سفید این قابلیت را دارد که در فصل سرد با کت و شلوار خاکی و به هنگام فصل تابستان با کت و شلوار کرمی روشن ست شود . اما بدانید که در انتخاب اکسسوریز به سراغ طرح های شلوغ بروید . آن ها هم باید در تم کلی لباس ها باشند تا استایل مدرن تیپ را حفظ کنند .

 

 

پیراهن مردانه در طیف های روشن آبی

تناژ سرد رنگ آبی به خوبی میتواند با تناژ گرم رنگ خاکی کنتراست زیبایی ایجاد کند . زیبایی ترکیب رنگ آبی آسمانی را به همراه رنگ خاکی روشن به خاطر داشته باشید  و از آن در ساخت استایل خود بهره بگیرید . در انتها نیز میتوانید با افزودن یک کفش چرم قهوه ای به استایل خود زیبایی را به بی نهایت برسانید.

علاوه بر این اگر به دنبال طراحی یک استایل روزمره کژوال هستید  از این رو پیشنهاد ما پیراهن جین کاغذی است .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی