اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

بسیاری از آقایان همیشه به دنبال استایل های رسمی کت و شلواری هستند. اما همیشه یادتان باشد کفش شما اولین چیزی است که به چشم دیگران می آید آیا تا به حال فکر کرده اید که باید چه کفشی را با استایل کت و شلواری خود بپوشید؟

اکثر آقایان به دنبال کفش هایی هستند که با استایل رسمی و کت و شلوار آن ها هم خوانی داشته باشد و ست باشد. اما بعضی از آن ها این دانش را ندارند که با رنگ کت و شلوار خود چه نوع با چه رنگ کفشی بپوشند؟

شاید برای شما هم گاهی سوال شده باشد که بعضی از آقایان چه طور استایل رسمی فوق العاده ای دارند.

باید بگویم که ست کردن کت و شلوار با کفش های خود دانش آن چنانی نیاز ندارد شما با خواندن این مقاله با اصول ست کردن کفش با کت و شلوار آشنا خواهید شد و متوجه می شوید که با کت و شلوار خود چه کفشی بپوشید؟

کت و شلوار مشکی

در کمد همه آقایان حداقل یک دست کت و شلوار مشکی وجود دارد به همین دلیل اول از همه می خواهیم بدانیم با کت و شلوار مشکی چه کفشی بپوشیم ؟ همه آقایان در اکثر مراسم رسمی شادی و حتی عزا از این رنگ کت و شلوارها استفاده می کنند.

با کت شلوار مشکی پوشیدن کفش روشن تر اصلا مناسب نیست و استایل شما را به صورت بسیار نامناسبی برای شما به وجود می آورد. شما باید دقت کنید از کفش مشکی استفاده کنید. شاید برای شما سوالی پیش بیاید که سر تا مشکی خواهیم شد و این مناسب نیست.

اما باید بگویم اولا استایل  سر تا پا مشکی یک استایل فوق العاده جذاب است و دوما برای اینکه از یک دست مشکی بودن در بیایید می توانید از اکسسوری های رنگی استفاده کنید.

اگر میخواهید کمی خاص تر باشید می توانید به جای کفش های مشکی مدل سنتی از کفش های مشکی مدل لوفر استفاده کنید.

کت و شلوار سرمه ای

کت و شلوار سرمه ای بر عکس کت و شلوار مشکی به شما حق انتخاب بیشتری در انتخاب رنگ کفش داده است و شما می توانید با همه رنگ کفش آن را ست کنید. کت و شلوارهای مردانه سرمه ای بعد از کت و شلوارهای مشکی جز یکی دیگر از کت و شلوارهای رسمی برای مراسم رسمی و محل کار شما به حساب می آید. حال با این کت و شلوار باید چه بپوشیم ؟

آقایان می توانند با کت و شلوار سرمه ای خود سه نوع رنگ کفش بپوشند که عبارتست از : مشکی ، قهوه ای ، شرابی

کفش مشکی : با کت و شلوار سرمه ای خود می توانید کفش مشکی بپوشید. اما نکته قابل توجه این است با کت و شلوارهای سرمه ای تیره پوشیدن کفش مشکی بسیار ست زیبایی تری است. فرقی نمی کند کفش شما لوفر ، کلاسیک یا آکسفورد باشد با کت و شلوار سرمه ای همه این ها قابل ست شدن هستند.

کفش قهوه ای : رنگ سرمه ای جزء دسته رنگ های سرد است و رنگ قهوه ای جزء دسته رنگ های گرم محسوب می شود به همین خاطر پوشیدن کفش قهوه ای با کت و شلوار سرمه ای که از نظر طیف رنگی مکمل هم هستند بسیار جذاب است. ست این کفش با کت و شلوار سرمه ای مناسب مکان هایی است که شما می خواهید استایل خود را از یکنواختی در بیاورید.

کفش شرابی : ترکیب رنگ مشکی و قهوه ای و قرمز رنگ شرابی را می دهد به همین خاطر این رنگ مناسب کت و شلوار سرمه ای شما است. این رنگ منتقل کننده حس کلاسیک و در عین حال مدرن است. پس شما با ست کردن کفش شرابی با کت و شلوار سرمه ای خود با یک تیر دو نشان میزنید.

کت و شلوار خاکستری

هنگامی که می خواهیم کت و شلوار خاکستری خود را با کفشی ست کنیم ابتدا باید بدانیم کت شلوار خاکستری ما کم رنگ است یا پر رنگ؟ کم رنگی و پر رنگی لباس ها در انتخاب کفش مناسب برای آقایان بسیار حائز اهمیت است و شما باید طیف رنگی را همیشه در نظر بگیرید.

کت و شلوار خاکستری تیره

کفش مشکی : همانند کت و شلوار مشکی که با کفش مشکی ست فوق العاده ای می شود، ست کردن کت و شلوار خاکستری تیره با کفش مشکی نیز ست فوق العاده ای می شود. این ست مناسب مراسم های رسمی است.

پس بعد از کت و شلوار مشکی در مراسم رسمی ما به شما کت و شلوار خاکستری تیره با کفش مشکی را شما پیشنهاد میدهیم.

کفش شرابی : ست کردن یک کت و شلوار خاکستری تیره با یک کفش قهوه ای اصلا عاقلانه نیست اما ست کردن کت و شلوار با کفش شرابی انتخاب مناسبی است. ست کردن کفش شرابی با کت و شلوار خاکستری تیره علاوه بر اینکه مناسب مراسم رسمی است، همین طور برای مراسم های غیر رسمی نیز فوق العاده است .

کت و شلوار خاکستری روشن

کفش مشکی : همان گونه که با کت و شلوار خاکستری تیره ست کردن کفش مشکی مناسب بود در خصوص کت و شلوارهای خاکستری روشن نیز ست کردن کفش مشکی مناسب است. این ست به استایل شما حالت رسمی تر می دهد.

کفش قهوه ای : رنگ قهوه ای کفش با کت و شلوار خاکستری روشن شما ست فوق العاده ای خواهد بود زیرا این دو رنگ یکی سرد و دیگری گرم هستند که مکمل یکدیگر به حساب می آیند.

اگر میخواهید استایل مدرن تری داشته باشید در ست کردن کت و شلوار خاکستری روشن خود از کفش قهوه ای روشن استفاده کنید و اگر می خواهید ظاهر سنتی تری داشته باشید بهتر است از کفش قهوه ای تیره استفاده کنید.

کفش شرابی : با رنگ کت و شلوار خاکستری روشن خود می توانید از کفش شرابی نیز استفاده کنید این رنگ در استایل شما یک تضاد چشمگیری ایجاد می کند که باعث می شود ظاهر شما جذاب تر شود. در اینجا فقط به این نکته توجه کنید که از کفش های ساده استفاده کنید زیرا در این ست هر چقدر ساده تر باشید جذاب تر خواهید بود.

کت و شلوار کرم

کت و شلوار کرم رنگ یک گزینه بسیار خوب برای فصل گرما است شما باید با این رنگ کت و شلوار کفش های روشن تر بپوشید.

کفش قهوه ای روشن : مناسب ترین انتخاب کفش برای کت و شلوارهای کرم کفش های قهوه ای روشن هستند. این رنگ کفش نه تنها ست بسیار فوق العاده برای روزهای گرم تابستان است بلکه برای مهمانی های رسمی بسیار جذاب است.

آقایان می توانند از مدل کفش های آکسفورد، لوفر و بروگ، استفاده کنند و این مدل ها بسیار مناسب اند.

کفش سفید : اگر می خواهید کت و شلوار کرم خود را در مهمانی های غیر رسمی بپوشید ست کردن با کفش سفید گزینه خوبی است. این نوع استایل به دلیل روشن بودن رنگ ها مناسب فصل تابستان است به همین دلیل شما می توانید از مدل کفش هایی استفاده کنید که مدل اسپرت دارند مانند اسنیکر.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی