اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱
شهریور

نگاهی به همه تیپ های جنجالی بازیکنان فوتبال :

تیپ جنجالی تیپ بازیکنان فوتبال این را بارها بارها از زبان اخبارها شنیده اید. تا به حال شده به استایل مردانه بازیکن فوتبال مورد علاقه خودتان دقت کنید و آن را تحلیل کنید؟ بازیکنان فوتبال همیشه تیپ های خاصی برای خود دارند. بسیاری از آن ها استایل مردانه جذاب  بسیار عالی با شلوارهای جین و تی شرت ها و برخی دیگر با شلوارها و کت های تک و پیراهن ها. تیپ بازیکنان فوتبال ایرانی این روزها بسیار سر زبان های همه افتاده  و کلی غوغا بپا کرده و هر کسی تصویر بازیکن فوتبال محبوب خود را دست به دست در فضای مجازی اعم از وبسایت ها و شبکه های اجتماعی میچرخاند. اگر بخواهیم از استایل جذاب بازیکنان فوتبال یادی کنیم می توانیم بگوییم استایل آن ها در جام جهانی بود که با کت و شلوارها جز تیم های خوشتیپ بودند و استایل آن ها در تمام دنیا جنجال به پا کرد.

حاشیه ها و جنجال های تیپ های جنجالی بازیکنان ایرانی :

اکثر بازیکنان ایرانی دارای قد های بلند و هیکل های مناسب هستند به همین دلیل فرقی نمی کند که چه می پوشند در هر صورت خوشتیپ هستند. بسیاری از آن ها در اکثر مواقع از استایل های اسپرت مانند تی شرت و شلوار جین و یک کتانی استفاده می کنند و بسیاری دیگر استایل کلاسیک همراه با کت و شلوار و یا شلوارهای مردانه و پیراهن ها می زدند. اما همین استایل آن ها آنقدر با دقت انتخاب می شود که گاهی در شبکه های اجتماعی و حتی بسیاری از وب سایت ها جنجال پیدا می کند و بسیاری از مردم استایل آن ها را مورد تحلیل قرار می دهند.

 

استایل اسپرت بازیکنان فوتبال ایرانی :

بسیاری از بازیکنان ایرانی از استایل اسپرت استفاده می کنند. بسیاری از آن ها را می بینید که یک تی شرت تک رنگ ساده می پوشند و آن را یا یک شلوار جین بسیار خوش رنگ و کتانی همراه می کنند. اما چیزی که باعث می شود این بازیکنان بسیار جذاب به نظر برسند هیکل روی فرم آن ها است که همیشه آن را خوش استایل و خوشتیپ می کند. همچنین اگر نگاهی به استایل های اسپرت آن ها بیاندازید می بینید که همیشه شلوار و تی شرت و حتی سویشرت خود را متناسب با فیزیک بدنشان، فیت تن شان انتخاب کرده اند.

در اینجا می خواهیم به استایل یک فوتبالیستی بپردازیم که معمولا استایل اسپرت می زند اما با تیپ جنجالی خودش محبوب خیلی از مردم ایران و خارج از ایران شده است.

شما فکر می کنید این استایل اسپرت متعلق به کیست ؟

این استایل متعلق به تیپ علیرضا جهانبخش است. علی رضا جهانبخش به دلیل ورزشکار بودن و هیکل روی فرمش هم در استایل های اسپرت و هم رسمی بسیار جذاب است. این بدان معنا است که یکی از مزیت های استایل زیبای علیرضا هیکلش است.

علی رضا جهانبخش را در بیشتر عکس ها اینستاگرام و شبکه های اجتماعی استایل اسپرت زده است. بیشتر تیپ های آن ورزشی و اسپرت است. هسته استایل اسپرت علیرضا معمولا یک تی شرت و سویشرت کلاه دار است.

او اگر بخواهد پیراهن بپوشد پیراهن رابه تنهایی می پوشد ترجیح می‌دهد که پیراهنش را روی شلوارش بیندازد. شلوارهای تنگ و چسبان را ترجیح می‌دهد ودر ست کردن آن با تی شرت ها و پیراهن هایش مهارت دارد.

استایل کلاسیک بازیکنان فوتبال ایرانی :

اما تیپ کلاسیک و رسمی بازیکنان ایرانی جنجالی ترین استایلی بود که در جام جهانی غوغا کرد. همه آن ها کت و شلوارهای یک دست پوشیده بودند که بر روی جیب کت هایشان پرچم ایران دوخته شده بود و این چیزی بود که آن ها را بسیار جذاب کرده بود و در تمام اخبار حاشیه ساز شد.

اما بسیاری از بازیکنان فوتبال خودشان نیز در استایل های روزمره نیز از استایل های رسمی استفاده می کنند و بسیاری از آن ها در مراسم و بزرگداشت ها از کت و شلوارها و پیراهن ها استفاده می کنند که در حاشیه اخبارها همیشه از تیپ این بازیکنان خوشتیپ تعریف می شود.

برای مثال علیرضا جهانبخش بازیکن فوتبال ایران در بسیاری از مراسم ها از استایل های رسمی استفاده می کند اما در خوشتیپی آن تغییری ایجاد نمی کند و به اندازه ای که در استایل اسپرت خوش تیپ است در استایل  رسمی خود نیز زیبا است.

بررسی استایل رسمی علیرضا جهانبخش :

استایل رسمی علیرضا جهانبخش باعث شده که یکی از نامزد های بازیکنان خوشتیپ هلند شود. در تیپ رسمی به ریزترین جزییات هم توجه می کند و اکسسوری هایش را هوشمندانه انتخاب می کند. ددر تیپ رسمی دیگرش بجای استفاده از پاپیون از گیره یقه استفاده کرده است و این نیز یک مزیت دیگر در انتخاب اکسسوری های اوست.

علیرضا جهانبخش در بین اکسسوری ها عینک آفتابی و ساعت را می پسندد ودر کل زیاد اهل استفاده از اکسسوری های خاص نیست.علیرضا جهانبخش که اکنون در هلند توپ میزند در رقابت خوش تیپ ترین بازیکن لیگ هلند کاندید شده است و باید دید چه رتبه ای را ازآن خود خواهد کرد. این یکی از جنجالی ترین حاشیه های استایل فوتبالی ها است که مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

علیرضا جهانبخش که چهارمین فصل حضور در هلند را سپری میکند و نمایش قابل توجهی در آلکمار ارائه میکند اکنون با چالش جالبی مواجه گشته و یکی از پنج نامزد خوش‌پوش‌ترین بازیکن سال لیگ این کشور معرفی شده است.

نتیجه :

در نتیجه به طور کلی می توانیم بگوییم بازیکنان فوتبال ایران کشورمان، همیشه و در همه جا حتی جام جهانی با استایل های بسیار شیک خود توانستند بدرخشند و توجه بسیاری از مخاطبین را چه در داخل و چه در خارج از کشور به خود جلب کنند. فرقی نمی کند استایل آن ها اسپرت باشد و یا کلاسیک. همه آن ها حتی با یک پیراهن و شلوار جین و یا حتی یک کت و شلوار می توانند استایل های جنجالی زیبایی داشته باشند.

 

 

۲۵
شهریور

 

آقایان انواع لباس های مردانه را در کمد لباس های خود دارند . اما در اصل این شلوار مردانه است که هارمونی استایل شما را ترکیب میکند و اگر در انتخاب آن اشتباه کنید کل استایل خود را زیر سوال خواهید برد. همه لباس های زیبایی که شما برای داشتن استایل زیبا و جذاب و مردانه میپوشید با شلوار مردانه مناسب جلوه پیدا خواهد کرد . شلوار برای اینکه بتواند استایل شما را تکمیل کند باید به خوبی دوخته شده باشد . در ادامه به نکاتی میپردازیم که به هنگام خرید شلوار یا دوخت شلوار باید آن ها را در ابتدا بررسی کنیم.

 

پارچه شلوار و شناخت بهترین نوع آن 

 بعضی از پارچه ها در طول زمان و اثر شستشو ظاهر و بافت خود را از دست بدهند . پس لازم است که متناسب با فصل و زمان استفاده از شلوارمردانه از پارچه متناسب استفاده کنید . پارچه های تابستانه برای شلوار مردانه عموما از پارچه های لینن ، فلانل ، جین و کتان که یک پارچه کلاسیک تابستانه است دوخته میشوند . پارچه کتان با توجه به سبکی ، نازکی و ایستایی مناسب خود از پارچه های محبوب دوخت شلوار مردانه برای فصل بهار و تابستان است . البته در انتخاب پارچه باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرید .

برای دوخت یک شلوار مردانه به مقدار  150 سانتی متری پارچه نیاز داریم .

 

 زیباترین و شیک ترین شلوارهای مردانه شلوار پشمی است که در عین زیبایی نیاز به مراقبت های خاصی دارد . این شلوار جاذب الکتریسیته بوده و ممکن است بعد از مدتی بافت نامناسبی پیدا کند از این رو باید در نگهداری آن باید دقت کافی به کار گرفته شود.

 

برخلاف پارچه قبلی شلوارهایی که از جنس پلی استر هستند به علت بافت پلاستیکی خود به راحتی در ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی شسته و راحت خشک میشوند . در رده بعدی شلوارهای فلانل که نوعی پارچه پشمی هستند . این نوع پارچه ها مناسب چهارفصل هستند .

سایز و اندازه شلوار 

شلوار راسته و کمر معمولی بهترین نوع شلوار مردانه هستند که همواره مورد توجه آقایان بوده و هیچ گاه جایگاه خود را در میان مردانه از دست نداده است . شلوار مردانه باید کاملا متناسب با فرم بدن باشد . . قبل از خرید شلوار مردانه باید تمامی درزهای آن را بررسی کنید که قابلیت شکافت و تغییر سایز داشته باشد . در غیر این صورت سعی کنید یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید .

شلواردست دوزی که به خیاط خود سفارش میدهید در مقایسه با شلوارهای آماده قابل اطمینان تر هستند زیرا با دقت کافی آماده و دوخته میشوند . در دوخت شلوارهای دست دوز به علت نظارت کامل شما دیگر نگرانی بابت پارچه و دوخت آن ندارید . اما در خرید از فروشگاه ها باید به دقت نوع پارچه و اندازه شلوار را بررسی کنید .

قد متناسب شلوار

اگر قد کوتاه هستید یا اندام چاقی دارید ، هنگام خرید شلوار باید حتما آن را به همراه کفش پرو کنید یا باید لباسی که بیشتر اوقات به تن دارید بهتر است پوشیده باشید تا بدانید اندازه آن مناسب با شما و دیگر لباس هایتان هست یا خیر .

 

لوازم جانبی شلوار

زیپ و دکمه شلوار جز یراق شلوار محسوب میشود از این رو میتوانید سلیقه شخصی خود را در آن اعمال کنید . انتخاب نوع شلوار بستگی به سلیقهه شخصی شما دارد . شلوارهای دکمه دار مطمئن تر از شلوارهای زیپ داغر هستند اما شلوار های زیپ دار دوام بالاتر و ایستای بهتری در قسمت جلوی شلوار دارند .

 

رنگ شلوار

اما جذاب ترین و مهم ترین بحث در انتخاب شلوار برگزیدن رنگ آن است . رنگ شلوار همواره باید تابع هارمونی بالاتنه باشد و عموما رنگ شلوار را با کت و پیراهن و جلیقه ست میکنند . با استفاده از wheelcolor میتوانید رنگ مناسب شلوار را با توجه به رنگ پیراهن خود انتخاب کنید .

 

مدل های مختلف شلوار مردانه

شلوار های مردانه در سه نوع اندامی یا جذب ، دم پا گشاد و راسته دوخته میشوند . شلوار های اندامی بیشتر مناسب افراد لاغر اندام و ورزشکار با اندام ورزیده است تا ظاهر شما را جذاب جلوه دهد .

همچنین اگر چاق هستید بهتر است از شلوار های راسته یا دم پا گشاد استفاده کنید تا بین بالا تنه و پاهای شما تناسب ایجاد شود هر چند این مدل کمی از مد روز به دور است . شلوار های راسته نیز از بالا تا پایین به یک اندازه هستند و مناسب افرادی که تناسب اندام دارند می باشد .

 

شلوار پیلی دار مردانه

شلوارهای پیلی دار به نسبت شلوار های راسته و بدون پیلی راحت تر هستند . از این رو استقبال آقایان از این نوع شلوار بسیار بالاست . اما شلوارهای بدون پیلی رسمی تر از شلوارهای پیلی دار هستند و اینکه پیلی شلوار کمر شما را پهن تر نشان خواهد داد و شما چاق تر به نظر خواهید رسید .

 

 

 

۲۴
شهریور

اگر جز آقایانی هستید که به بستن کراوات اهمیت میدهید باید بگویم شما یک آقای خوش تیپ هستید. اکسسوری کراوات جزء اکسسوری هایی محسوب میگردد که آقایان را بسیار خوش استایل و خوش تیپ نشان میدهد و همچنین باعث رسمی کردن تیپ و استایل آقایان می شود.

برای خیلی از آقایان سوالی مطرح می شود که کراوات یا پاپیون؟

پاپیون و اکسسوری کراوات امروزه دو اکسسوری مهم هستند که نقش بسیار مهمی در تیپ و استایل یک آقا دارند. که در استایل مجلسی و رسمی این دو اکسسوری نقش مهمی در کامل کردن ست کت و شلوار یک فرد دارند.

https://bit.ly/2kfDTKl

کراوات بهتر است یا پاپیون؟

باید در پاسخ به این سوال بگویم پاپیون با رویدادهای رسمی و علمی کمی در تناقض است و بهتر است آقایان برای ست کردن کت و شلوار خود در یک رویداد رسمی و در مجالس رسمی از کراوات به جای پاپیون استفاده کنند.

در بسیاری از مشاغل بستن کراوات با ست کت و شلوار نقش مهمی دارد. مثلا وکلا با بستن یک کراوات میتوانند در جلسات خود بسیار خوش استایل تر و رسمی تر ظاهر شوند و همچنین کراوات در استایل ست کت و شلوار مدیران یک سازمان بسیار مهم است.

بستن کراوات نکات مثبتی برای آقایان دارد که قابل توجه است. یکی از نکات مثبت در کراوات، لاغر اندام نشان دادن آقایان است.کراوات ها معمولا بلند و باریک هستند که بلندی آنها باعث می شود در نظر بیننده خطای دید ایجاد شود و باعث می شود یک آقا از دید یک مخاطب لاغرتر و خوش فرم تر دیده شود . این نکته باعث میشود که  بهترین انتخاب را ما بین کراوات یا پاپیون داشته باشید.

حال شاید در ذهن شما سوالی نقش ببندد چه نوع کرواتی بخریم؟

کروات ها در جنس های مختلف هستند اما به طور کلی سه نوع جنس کراوات در بازار وجود دارد که عبارتند از :

کروات نخی، کروات ابریشمی و کروات پشمی. نکته قابل توجهی که در خرید کروات وجود دارد این است که

کروات هایی که کلمه “the mix” بر روی آن ها نوشته شده است را اصلا خریداری نکنید.

جنس ابریشم در بین دو نوع جنس دیگر بسیار بهتر و گران تر است.

در بین کراوات ها بهتر است بدانید کروات ابریشمی شکلش را بخوبی حفظ میکند و بسیار نرم و انعطاف پذیر است. اگر در غیر اینصورت بود بدانید که قطعا جنس کرتوات شما ابریشمی نیست.

کروات های نخی برعکس کراوات های ابریشمی ممکن است چروک شوند.

کراوات های پشمی از جنس ضخیم تری برخوردارند و معمولا مناسب ست های پاییزی و زمستانی برای آقایان هستند.

برای مناسبت ها چه نوع کرواتی بخریم؟

همان طور که میدانید آقایان برای خوش تیپ ظاهر شدن در مراسم ها و محل کار خود و جلسات نیاز به بستن کراوات دارند اما چه نوع کراواتی برای چه نوع مناسبتی مناسب است؟

کروات در محل کار: آقایان برای روزهای کاری و جلسات خود باید کروات هایی خریداری کنند که رنگ آن مکمل رنگ پیراهنی که در زیر کت خود پوشیده اند باشد. کروات های پهن با رنگ های قوی و همچنین متضاد رنگ پیراهن شما باعث القای یک حضور جدی در محل کار میشود.

عرض نرمال کروات ها معمولا بین 8.2 تا 9.5 است که شما بهتر است در محل کار خود از کراوات با عرض بیش از 9 استفاده نکنید.زیرا کروات ها یی که عرض 9 دارند، باعث میشود شما در محل کار و جلسات خود خوش استایل تر دیده شوید.سعی کنید برای محیط کاری خود کراوات های تک رنگ بخرید.یک رنگ آبی تیره یا قرمز بوردو همیشه مناسب محل کار شماست.

در جایی که شما میخواهید با ظاهر صحیح حضور داشته باشید بهتر است از کراوات های راه راه استفاده کنید.

اگر میخواهید در یک جمع دوستانه بهترین اثر را بر روی مخاطب خود بگذارید بهتر است از کراوات هایی با طرح گل گلی استفاده کنید.

در خرید کراوات های خال خالی بسیار دقت کنید اگر میخواهید در مکان هایی حضور داشته باشید که جسورانه تر بنظر برسید بهتر است از کراوات هایی با خال خال های درشت استفاده کنید. برای مثال این نوع کراوات مناسب برای آقایانی است که یک مصاحبه ی کاری دارند.

برای مناسبت ها و برنامه های شاد از طرح های سنگین و برجسته استفاده نکنید. نقطه های ظریف در یک رنگ تیره، یک نا همخوانی محسوس و تضادهای لطیف مناسب برای مراسم شاد و جشن های دوستانه است.

 

کراوات خود را با پیراهن خود چطور ست کنیم؟

برخی از آقایان ست کردن کروات و پیراهن را کار مشکلی میدانند اما باید بگویم شما برای هر پیراهن خود می توانید کروات زیبای ست بخرید.

باید بگویم اول برای خرید کروات برای پیراهن خود به این نکته توجه کنید که کروات هایی خریداری کنید که با طرح پیراهن شما یکسان نیست زیرا در این صورت باعث هرج و مرج در تیپ و استایل شما میشود.

توجه کنید همیشه رنگ کراوات شما از رنگ پیراهن شما تیره تر باشد. اما در یک صورت می توانید کروات روشن تری برای پیراهن زیر کت خود بخرید آن هم زمانی است که رنگ و طرح آن به گونه ای باشد که تضاد ایجاد کند زیرا باید تیپ شما بیشتر به چشم بیاید.

برای مثال زمانی که پیراهن مشکی برای زیرپوش کت خود خریداری کردید می توانید برای آن هر کرواتی به جز مشکی خریداری کنید یا کروات قرمز با پیراهن سفید تضاد فوق العاده ای را ایجاد میکند.

اما برای مثال اگر پیراهن زیر کت شما آبی روشن باشد باید حتما کرواتی بخرید که زمینه آن آبی تیره باشد.

 

۱۱
شهریور

 

تی‌شرت یکی از  جذاب‌ترین لباس‌های اسپرت است که انتخاب همه افراد جامعه اعم از خانم‌ها و آقایان است. این لباس علیرغم کارکرد بالایی که دارد از قیمت پایینی نیز برخوردار است و هم‌چنین در دسترس همگان قرار دارد. طراحی این لباس کاملاً ساده بوده و عموماً بدون دکمه و یقه دوخته می‌شود. همان‌طور که گفته شد این لباس برای همه افراد جامعه مناسب است و همه افراد فارغ از جنسیت و سن و رنگ می‌توانند از آن استفاده کنند.

نوع آستین‌کوتاه آن را می‌توان در تمام ایام سال پوشید و بالباس‌ها و آیتم‌های مختلفی ست کرد. تی‌شرت‌های مردانه ازآنجایی‌که برای بسیاری از مردم جهان محبوب‌اند در طرح‌ها رنگ‌های مختلف و متفاوتی به بازار ارائه می‌شوند. ا.

هر آنچه برای خرید یک تی شرت لازم دارید را در این مقاله گنجانده‌ایم با ما همراه باشید.

تی شرت مردانه راحت‌ترین لباسی است که در همه مراسم‌های غیررسمی کاربرد دارد و می‌توان پوشید. همان‌طور که همه ما به‌خوبی میدانیم تی شرت مردانه هم در حالت رسمی و هم در حالت کژوال کاربرد دارد.

اگر تی شرت را برحسب هارمونی رنگ انتخاب کنیم و با آیتم‌های متناسب بافرم و رنگ صورت و شانه و حتی مکان و زمان پوشیدن هماهنگ کنیم می‌توانیم استایلی متفاوت و موقر بسازیم.

شما در هر سن و سالی که باشید، زن باشید یا مرد، هیچ اهمیتی ندارد. چون که تی شرت قادر است که سن و سال شمارا کم کرده و از رسمیت آن بکاهد و به اسپرت بودن استایل شما بیفزاید.

مخصوصاً تی شرت های آستین‌کوتاه و طرح دار

شما می‌توانید از ترکیب کردن تی شرت های طرح دار زیبا و یک شلوار کتان اسپرت، یکی تیپ جذاب و ارزان‌قیمت برای خود بسازید تا در موقعیت‌های غیررسمی بدرخشید. هرچند تی شرت آستین‌کوتاه عموماً برای پوشش‌های زیر لباس استفاده می‌شود؛ اما در نیمه اول سال به‌عنوان پوشش بالاتنه جداگانه انتخاب و استفاده می‌شود.

خوش استیلی با تی شرت های جذاب

مانند همه لباس‌ها، انتخاب، خرید و ست کردن تی شرت هم اصول خاص منحصر به خود را دارد و برای استفاده ازتی شرت ها لازم است که این قوانین و قواعد نیز رعایت شود تا در زمان و هزینه خود بتوانید صرفه‌جویی کنید.

اولین نکته در انتخاب تی شرت این است که لباس شما باید کاملاً اندازه و فیت تنتان باشد. یعنی نباید بیش از حد تنگ یا بیش از حد گشاد باشد. اگر این لباس بیش از حد تنگ باشد نمای کاملی از بدن شما را نشان خواهد داد یعنی سینه و شکم شما از زیر لباس کاملا نمایان خواهد بود. از طرفی اگر بیش از حد نیز گشاد باشد در اندامتان بد فرم و بد قواره خواهد ایستاد.

در نکته دوم اندازه آستین را بررسی میکنیم

برای توضیح بیشتر می توان گفت تی شرت های آستین بلند عموما در فصول سرد سال استفاده می شود. یا تی شرت های آستین کوتاه حین ورزش و فعالیت های روزمره در فصل های گرم سال کاربرد بیشتری دارد؛ اما این شما هستید که بر اساس زمان و مکان انتخاب میکنید که چه لباسی بپوشید.

خوب است بدانید، بسیار مهم است که یقه ای لباس تنگ نباشد؛ چون که تی شرت نیازی به کراوات ندارد و باید آزاد باشد در غیر این صورت یقه و گردن شما را کوچکتر از آنچه که هست نشان خواهد داد. اگر تی شرتی را انتخاب کردید که هنگام خمش دن کمر شما دیده شد باید بگویم انتخاب صحیحی نداشته اید.

نکته مهم بعدی رنگ تی شرت است.

برای تی شرت ها رنگ واحدی قائل نیستیم . رنگ تی شرت با توجه به رنگ دیگر ایتم ها مثل کت و شلوار و کیف و کفش انتخاب میشود .

و در نهایت جنس تی شرت است که اهمیت بسیار فراوانی دارد . شما باید با توجه به فصل بهترین جنس را انتخاب کنید . به عنوان مثال در تابستان تیشرت های نخی و پنبه ای بهترین گزینه می باشندکه در خانه و محل کار قابلیت پوشیدن دارند.

در خرید مدل تی شرت فرم بدن خود را در نظر بگیرید

برای پوشیدن تی شرت بهتر است افرادی که قفسه سینه و شانه کوچکی دارند از تیش رت یقه گرد استفاده کنند و یا کسانی که سرشانه ها و قفسه سینه پهنی دارند بهتر است از تی شرت های یقه هفت برای ایجاد خطای دید استفاده کنند. هم چنین لازم است بدانید که نباید تی شرت را درون شلوار قرار دهید، شما دیوید بکهام نیستید؛ پس از این  خطا به دور بمانید.

تی شرت ها عموما با شلوار جین و کتانی استایل کژوال بسیار جذابی را می سازند.

انتخاب و ست تی شرت برای افراد سخت پسند.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به پوشیدن تی شرت ها دارید اما مدل مورد علاقه خود را پیدا نمیکنید بهتر است روی تی شرت ساده سفید حساب ویژه ای باز کنید. لزوما مبنا بر این نیست که که تی شرت ساده سفید بپوشید بلکه باید آن را با آیتم های دیگر ترکیب کنید.

مدل پیشنهادی شماره یک

یکی از محبوب ترین استایل ها برای مردان ، پوشیدن تی شرت سفید و پیراهن چهارخانه دکمه دار است که با شلوار جین مشکی ترکیب ایده ال و فوق العاده ای را می سازد. تی شرت سفید تقریبا با همه نوع پیراهن ست می شود . بهترین کفش برای ست کردن با این ترکیب یک کتانی یا بوت چوکا تیره رنگ است.

مدل پیشنهادی شماره دو

یکی از جذاب ترین مدل ها ترکیب تی شرت سفید مردانه و ژاکت جین و شلوار جین تنگ است. یک ژاکت جین به رنگ آبی یخی وش لوار جین تیره برای یک استایل بهاره یا پاییزه بسیار مناسب است.

مدل پیشنهادی شماره سه

اورکت ها جزو لباسهای بسیار جذاب زمستانه اما گرم محسوب میشوند . اگر میخواهید از اورکت ها در استایل خود استفاده کنید میتوانید از یک تی شرت سفید نخی در زیر اورکت خود استفاده کنید.

مدل پیشنهادی شماره چهار

بسیاری از آقایان شیک پوش علاقه دارند که تی شرت سفید را با کت و شلوار بپوشند. از نظر ما هم مشکلی نیست. تیپی کاملا هوشمندانه مدرن و نوین . ناگفته نماند که با این ست از تی شرتی استفاده کنید که کمی تنگ و چسبان باشد.

مدل پیشنهادی شماره پنج

و در نهایت مدل پیشنهادی آخر ترکیب خود تی شرت سفید و یک شلوار فیت راسته است. با این ترکیب کلاسیک و جذاب شما به دهه پنجم قرن بیستم خواهید رفت.