اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

چگونه در تابستان خوش تیپ باشیم؟

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ


در این روزهای پایانی بهار اکثر آقایان خوشحال از رسیدن تابستان هستند اما در مرحله بعدی آقایان از فصل تابستان بخاطر گرمای شدید آن فراری هستند زیرا دائم نگران گرما هستند که چگونه در فصل گرما یک استایل رسمی با کت و شلوار داشته باشند.

آیا به نظر شما کت و شلوار مناسب گرما است؟ اگر کت و شلوار مناسب است باید چه ویژگی داشته باشد؟

در فصل گرما برای انتخاب یک استایل رسمی با کت و شلوار باید به جنس و رنگ کت و شلوار دقت کنید.

به طور کلی باید در پوشش تابستانه خود از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید.

ما با این مقاله به شما کمک می کنیم در تابستان هم یک استایل تابستانی با کت و شلوار را تجربه کنید.

پارچه مخصوص کت و شلوارهای تابستانه :

کت و شلوارهای نخی تابستانی

آقایان تا اسم گرمای تابستان را میشنوند اولین و رایج ترین نوع کت و شلواری که به ذهن آنها می رسد کت و شلوارهای نخی و پنبه ای است. بله درست است کت و شلوارهای نخی و پنبه ای مناسب فصل گرما هستند. 

  پنبه ساخته شده از الیاف طبیعی است که الیاف طبیعی حالت فیبری دارد مفهوم آن این است که رطوبت را جذب میکند و این یعنی تنفس پارچه و شما. از طرفی کت و شلوارهای پنبه ای مناسب شما آقایانی است که دوست ندارید جای عرق روی کت شما بماند.

یک مشکل کت و شلوار نخی غیر قابل انعطاف بودن آن ها است.کت و شلوارهای نخی حالت کشی ندارند کمی راحتی شما در این کت و شلوارها محدود می شود.

نکته ی دیگری که باید درباره ی کت و شلوارهای نخی تابستانی بدانید این است که نسبت به پارچه های دیگر بیشتر دچار سایش و خوردگی می شوند.

کت و شلوارهای کتان تابستانی

کت و شلوارهای کتان دقیقا همان چیزی را که از یک کت و شلوار تابستانه میخواهید برآورده میکند. این نوع کت و شلوارها برای مهمانی ها و مجالس هم گزینه مناسبی هستند. پارچه های کتان بسیار سبک هستند و این ویژگی آن ها باعث می شود شما را در فصل گرم تابستان خنک نگه دارد.

کت و شلوارهای جنس کتان طیف رنگی بسیار زیادی دارند که شما می توانید با خرید رنگ های روشن آن از شر گرمای تابستان در امان باشید. اما به این نکته توجه کنید درست است رنگ های روشن رایج ترین رنگ در کت و شلوار کتان هستند اما بهتر است در مراسم رسمی خود از رنگ های کمی تیره تر استفاده کنید.        

کت و شلوارهای کتان را با پیراهن سفید یقه دار و یک کفش رسمی می توانید در مهمانی ها و عروسی بپوشید.

 

کت و شلوارهای ابریشم تابستانی

اگر به دنبال کت و شلوار تابستانی فوق العاده شیک هستید باید بگویم بی شک کت و شلوار ابریشمی اولین گزینه است.

ابریشم محکم ترین نوع الیاف طبیعی است که می تواند تنفس و همچنین جذب رطوبت بالایی داشته باشد به همین خاطر مناسب فصل گرم تابستان است. کت و شلوارهای ابریشمی دارای لطافت بسیار خاصی هستند به همین دلیل ممکن است در اثر شست و شوی نامناسب تغییر کنند پس در شست و شوی کت و شلوار ابریشمی خود بسیار دقت کنید.

رنگ های مخصوص کت و شلوارهای تابستانه

رنگ کت و شلوار شما در استایل تابستانه کاملا با استایل شما در زمستان فرق می کند. استایل کت و شلوارهای تیره زمستان جای خود را به کت و شلوارهای روشن تابستانه می دهند.

کت و شلوار آبی روشن تابستانه

آقایان می توانند به جای کت و شلوارهای سرمه ای کت و شلوارهای آبی روشن خود را جایگزین کنند. شما می توانید با کت و شلوار آبی روشن تابستانه خود یک پیراهن سفید و کفش قهوه ای ست کنید که استایل فوق العاده زیبایی به شما می دهد.

کت و شلوار طوسی روشن تابستانه

معمولا رنگ طوسی اولین انتخاب کت و شلوار آقایان است. اما رنگ طوسی مناسب فصل گرما نیست.

شما میتوانید از رنگ هایی که خاکستری روشن هستند در فصل تابستان استفاده کنید. رنگ خاکستری روشن معمولا قابلیت ترکیب شدن با رنگ های دیگر را دارد. برای یک استایل کلاسیک شما می توانید کت و شلوار خاکستری روشن تابستانه خود را با یک پیراهن سفید ست کنید.

کت و شلوار بژ تابستانه

آقایانی که رنگ سفید کت و شلوار را برای استایل تابستان خود دوست ندارند می توانند از رنگ بژ استفاده کنند. رنگ بژ کت و شلوار رنگی ما بین سفید و کرم است. رنگ بژ در کت و شلوار تابستانه به شما حس خنکی و دفع گرما به شما می دهد. کت و شلوار بژ به شما توانایی ست کردن و ترکیب کردن هر رنگی را می دهد.

برای ست کردن پیراهن خود با رنگ بژ نگران نباشید شما می توانید از رنگ های آبی روشن و حتی صورتی سیر استفاده کنید.

کت و شلوار سفید تابستانه

استفاده از کت و شلوار سفید در فصل تابستان مناسب است اما به یاد داشته باشید برای یک استایل رسمی تابستانه در مراسم عروسی کت و شلوار سفید مناسب نیست و بهتر است از رنگ های دیگر استفاده کنید. در استایل کت و شلوار سفید شما می توانید از پیراهن های رنگ تیره تر استفاده کنید.

اما در استایل کت و شلوار سفید دقت کنید سر تا پای خود را سفید نکنید ، همیشه خط شکست رنگی برای رنگ های یک دست قرار دهید.

به طور کلی رنگ های سفید، آبی روشن، طوسی روشن و بژ برای یک استایل تابستانه با کت و شلوار بسیار مناسب است.

در استایل های تابستانه با کت و شلوار باید به دو نکته دیگر نیز توجه کنید:

نکته اول : در استایل رسمی تابستانه کت و شلوار ، اندازه شلوار باید روی مچ پا قرار بگیرد. همچنین شما میتوانید از شلوارهایی که دم پای آنها حالت تا خورده نیز دارد استفاده کنید اما در همه ی مدل ها توجه کنید کت و شلواری انتخاب کنید که اندازه شلوار به اصطلاح 90 باشد و بر روی مچ پا قرار بگیرد.

نکته دوم: در استایل رسمی کت و شلوار تابستانه از آنجایی که هوا بسیار گرم است نیاز به پوشیدن کفش های رسمی نیست. شما در این استایل تابستانه خود می توانید از کفش های لوفر نیز استفاده کنید.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی