اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

استایلی جذاب و مردانه با کفش عسلی

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۷ ب.ظ


کفش های tan shoes  نوعی کفش در جنس چرم یا جیر است که به رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد یا همان عسلی تولید میشود. این کفش ها میان آقایان با نام کفش چرم عسلی مردانه شناخته میشوند.

بسیاری از آقایان تصور میکنند که این کفش به سختی با لباس های مختلف ست میشود . اما این تصور اشتباه است . این کفش با سایه های تیره طراحی میشود و ممکن است دو تناژ سایه گونه از رنگ عسلی در کنار یک دیگر قرار بگیرند . البته این ترکیب بیشتر در کفش های مانک استرپ دیده میشود . تصور اشتباه دیگری که در مورد کفش های چرم عسلی وجود دارد این است که این کفش ها به اندازه کفش مشکی کارآمد نیستند ، اما کفش چرم مردانه عسلی رنگ به خوبی با رنگ های، سرمه ای و مشکی ست میشود .

همین طور کفش چرم عسلی در کنار رنگ خاکستری کنتراستی چشم نواز و لطیف ایجاد میکند.

شلوار سرمه ای تیره مناسب ترین انتخاب برای کفش چرم عسلی مردانه است و یک نتیجه فوق العاده جذاب و چشم نواز به دنبال دارد .

نکته مهم بعدی مدل کفش است . به عنوان مثال شما نمیتوانید یک شلوار جین سرمه ای را با کفش آکسفورد عسلی بپوشید بلکه باید مدل مناسب در این رنگ را با آن ست کنید.

کفش عسلی مردانه برای ست شدن با شلوار جین سرمه ای کفش کالج یا لوفر مردانه در رنگ عسلی است . اگر کفش چرم عسلی شما بروژ است به علت طرح های تزیینی روی کفش بهتر است شلوار و دیگر لباس ها طرح برجسته ای نداشته باشند . کفش های بروژ بسته به میزان روزنه های تزیینی خود میتوانند طیف گسترده ای از موقعیت های رسمی و روزمره را پوشش دهند .

کفش بروژ عسلی همانطور که برای یک استایل روزمره مناسب است برای یک تیپ رسمی نیز انتخابی فوق‌العاده به نظر میرسد . یک جفت کفش نیم بروژ چرمی به رنگ عسلی با شلوار جین سرمه ای تیره ترکیبی محشر به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید : نحوه ست کردن کفش قهوه ای با شلوار مشکی

تمام تناژهای آبی با کفش عسلی زیبا ترین ترکیب ها را می سازند .

کفش های راحتی لوفر نیزکه با نام دیگر خود یعنی کالج شناخته میشوند میتوانند دررنگ عسلی انتخابی جذاب و مناسب به شمار بروند . این کفش ها چون برای راحتی و استفاده روزمره طراحی شده اند لزومی برای ترکیب ست رسمی نداریم . فقط کافی است از رنگ های صحیح و درست برای ست کردن با لوفر عسلی استفاده کنید .

کفش های لوفر عسلی و بروژ عسلی با آبی ملوانی ترکیب بسیار دل نوازی میسازند که انتخابی کاملا مناسب برای آقایان جوان به شمار میرود . خوب است بدانید مدل های منگوله دار و سگگ دار لوفر رسمی تر هستند . مدل های ساده برای استفاده روزمره مناسب هستند .


در مورد رنگ نیز طیف های تیره عسلی مانند قهوه ای تیره و سوخته نیز مناسب ترین رنگ ها برای کفش های چلسی و چوکا هستند .

چگونه از کفش های عسلی رنگ مراقبت کنیم ؟

آن‌چه در مورد تمامی کفش‌های چرم صادق است این است که نباید با آب شسته شود و در جای خشک و عاری از رطوبت نگهداری شود، هم چنین در معرض گرد و غبار نیز نباشد. اگر در یک روز بارانی کفش چرم خود را پوشیدید و کفش شما کثیف و خیس شد ، با یک پارچه پنبه ای که به روغن مخصوص کفش اغشته شده است ، گل و لای روی کفش را به آرامی پاک کنید . سپس در مجاورت هوای اتاق قرار دهید تا به آرامی خشک شود. بعد از خشک شدم برای برق انداختن و تمیز کردن کفش از واکس های سنتی یا روغن مخصوص چرم استفاده کنید . توجه داشته باشید که واکسی با روغن مخصوص هم رنگ کفش باشد تا رنگ کفش خراب نشود.

هم چنین برای افزایش طول عم کفش چرم به هیچ عنوان از واکس های فوری استفاده نکنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی