اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

محبوب ترین تی شرت های مردانه

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۶ ب.ظ


تی‌شرت ها چندین سال است که به یکی از البسه جدا ناپزیرکمد آقایان تبدیل شده است . علت آن هم سادگی و شیک بودن آن است . همانطور که میدانید تی‌شرت از مهم ترین لباس هایی است که آقایان باید چند عدد ازآن را داشته باشند .  بسیاری از آقایان علت تمایل به پوشیدن تی‌شرت را مدل های بسیار متنوع و راحتی آن اعلام کرده اند . همه ما به خوبی میدانیم که با مدل های فراوان تی‌شرت ها تعداد بی نهایت تیپ و سبک جدید میتوان ایجاد کرد که به راحتی با دیگر لباس ها ست میشود. با شلوار جین ، با پیراهن چهارخانه و یا یک کت جین ... میتوانید تصور کنید که بسیار زیباست . در ادامه میخواهیم چندین مدل معروف ومحبوب تی‌شرت را بررسی کنیم . با ما همراه باشید.

تی‌شرت های ساده

از جمله مهم ترین لباس هایی که باید در کمدتان چندین رنگ مختلف آن را داشته باشید تی‌شرت های ساده بدون طرح هستند . برخلاف ظاهر ساده این تی‌شرت ها با آن ها میتوانید استایل شیک خلاقانه ای بسازید . اجازه دهید مثال واضح تری بیان کنم. استایل لئوناردو دی کارپریو در فیلم گرگ وال استریت را به یاد بیاورید. لئو در این فیلم با یک تی شرت ساده سفید و یک شلوار راسته مردانه یک استایل جذاب وکلاسیک بی نظیر ساخت که باعث شد بسیاری از هوادارن او در سراسر دنیا به این سبک علاقه مند شوند .

از ابتدای ابداع این لباس ، این مدل تی‌شرت میان بسیاری از مردان خوش استایل محبوب و خواستنی بوده و همچنان طراحی های جدید برندهای مطرح و معروف جایگاه خود را حفظ کرده و در کالکشن های جدید نیز به چشم میخورد. از دیگر علت های محبوبیت این تی‌شرت ها چهار فصل بودن آن است . اگر تی‌شرت های ساده را با لباس مناسب بپوشید در تمام فصول سال میتوانید ازآن استفاده کنید .و استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید .

روز های گرم سال را در بهار و تابستان تصور کنید .

یک تی شرت ساده در رنگ آبی یا سفید به همراه یک شلوار کتان کرم یا جین روشن .

این ست با یک عینک آفتابی مناسب و لبخند به خوبی یک استایل بی نظیر جذاب را برای شما خواهد ساخت.

همچنین پیشنهاد ما برای فصل پاییز یک تی‌شرت ساده طوسی یا نوک مدادی به همراه یک کت بلیزر یا چرم است.استایلی جذاب که برای تمامی آقایان مناسب است .

تی‌شرت هنلی

این مدل تی‌شرت مردانه را با یقه تی شرت مانند آن و3 دکمه پولوشرتی آن شناخته میشود .این ترکیب جذاب هنرمندانه باعث راحت پوشیدن آن می شود و هم چنین یک تیپ مدرن امروزی را میتواند خلق کند . از دیگر ویژگی های برتر این مدلی تی‌شرت دو مدل مختلف آن است  . یعنی مدل آستین بلند و مدل آستین کوتاه . این تی‌شرت در هر دو مدل دوخته میشود . افزون بر زیبایی این مدل میتوانید ازآن در فصل تابستان و زمستان استفاده کنید . بسیاری از ورزشکاران و افرادی که اندام زیبایی دارند و خوش هیکل هستند از تی‌شرت های هنلی استفاده میکنند . علت آن هم تنگ و اسلیم فیت بودن آن است و در بدن ورزیده آنان جلوه بسیار خوب و جذابی دارد .

تی‌شرت های آستین بلند .

تی‌شرت های  آستین بلند متنوع ترین مدل در بین تی‌شرت ها هستند و از تنوع زیادی از لحاظ جنس پارچه و رنگ و مدل دارند . برای توضیح بیشتر میتوان گفت تی‌شرت های آستین بلند را می توان در رنگ های روشن و تیره دید. تعدادی از این مدل ها ساده و بدون طرح هستند. بعضی دیگر خطوط راه راه یا طرح دار دارند  که این تنوع طرح و رنگ نسبت به دیگر مدل تی‌شرت ها بسیار بالاست. به همبن خاطر شما میتوانید با استفاده از این مدل تی‌شرت ها استایل های جذاب متفاوتی بسازید.

ما توصیه میکنیم در روزهای خنک بهاری یا شب های سرد پاییزی این تی‌شرت را به همراه یک شلوار کتان یا جین رنگی بپوشید یا همچنین در فصل زمستان تی‌شرت آستین بلند را زیر لباس گرم خود بپوشید تا بدنتان را از سرمای هوا حفظ کنید . برای ایجاد یک استایل رسمی غیر رسمی شیک با تی‌شرت آستین بلند میتوانید آن را به همراه یک شلوار جین یا کتان کرمی ست کنید . یا با قرار دادن قسمت جلوی آن در شلوار یک تیپ مدرن امروزی خلق کنید .

تی‌شرت طرح دار

یکی از محبوب ترین لباس های مردانه که میتوانید آن را طبق سلیقه و نظر شخصی خود بپوشید و یک استایل جدید و نو خلق کنید تی‌شرت های طرح دار است . همانطور که میدانید برای فرار از یکنواختی و خسته شدن از تی‌شرت های ساده ، این تی‌شرت ها بهترین گزینه هستند . پس اگر بخواهید یک سبک جدید برای خود ایجاد کنید از یک تی‌شرت طرح دار استفاده کنید.

تی‌شرت های راه راه

زمانی که افسران نیروی دریایی کشور فرانسه تی‌شرت‌های راه راه را به عنوان لباس رسمی نظامی خود میپوشیدند نمیدانشتند که با گذر زمان این مدل تی‌شرت در میان مردم عادی هم مورد استقبال قرار خواهد گرفت .تی‌شرت های راه راه که هم به صورت آستین کوتاه تولید میشوند و هم به صورت آستین بلند . از محبوب ترین و جذاب ترین لباس های مردانه در میان مردان خوش لباس و مدرن است . برای اینکه استایل روزمره خود را از سادگی و یکنواختی خارج کنید پیشنهاد ما تی‌شرت های شلوغ و راه راه است . از دیگر ویژگی های جالب این تی‌شرت ها این است که اگر طرح های آن تیره باشد یک انتخاب کلاسیک به شمار میرود .رنگ مشکی قرمز و سرمه ای بهترین گزینه ها هستند . 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی