اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

تابستان جذاب با اکسسوری ها

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷ ق.ظ

 

 

بهار را پشت سر گذاشتیم و حالا فصل طلایی سال از راه رسیده است . شما هم  آماده خوش گذرانی و استفاده از تفریحات تابستانی در نهایت خوش استایلی و جذابیت هستید .

فرانسوی ها همواره در سفر ها و تفریحات خوش تیپی را اولویت خود قرار میدهند . اگر روزی از یک فرانسوی بپرسید اشکال استایل شما چیست  آن ها با دقت و ظرافت استایل شما را بررسی خواهند کرد و به شما خواهند گفت چه چیزی در استایل شما ناقص است یا اشتباه است . آن چه که فرانسوی ها بیشتر به آن اهمیت میدهند اکسسوری ها هستند .

اکسسوری ها باعث چرخش نگاه در استایل شما میشوند و شما را جذاب تر، شیک‌تر و خوش تیپ تر ازآن چه که فکر میکنید جلوه دهد و باعث میشود دیگران شما را فردی اسپشیال و جنتلمن تصور کنند .گاهی تاثیر یک اکسسوری از آن چه که شما فکر میکنید بیشتر است . در ادامه اکسسوری های تابستانه که در مدت زمان کمتر از 7 ثانیه شما را در میان خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جای میدهد بررسی میکنیم .

عطر

با افزایش تعریق در فصل تابستان لزوم رعایت بهداشت و خوش بو بودن نیز اهمیت پیدا میکند .هرچند عطر ها شکل ظاهری برای ست کردن در استایل ندارند اما از بقیه اکسسوری ها هیچ چیزی کم ندارند . در تابستان باید از رایحه های خنک و اقیانوسی که از احساس گرمای شما بکاهند باید استفاده کنید و به همین دلیل باید از عطرهای گرم و شیرین با رایحه های تند دوری کنید. در فصل گرما تعریق بدن زیاد بوده و ترشح چربی پوست افزایش پیدا میکند. از این رو ترکیب عطرهای گرم با این تراوشات باعث تولید بوی نامطبوعی میشود که برای دیگران و برای خودتان آزار دهنده است . عطرها هرچند یک انتخاب شخصی ببه شمار میرود اما دیگران بیشتر از خودمان با این انتخاب مواجه خواهند بود . لذا بهتر است یک انتخاب دقیق و خوش بو با رایحه‌ای خنک و دل پذیر برای تابستان خود انتخاب کنید.

عینک آفتابی

مهم ترین اکسسوری تابستانه یا شاید ضروری ترین اکسسوری مردانه  عینک های آفتابی هستند. آنچه واضح است این است که این اکسسوری از چشم های شما در برابر آفتاب تند و اشعه های مضر آن محافظت خواهد کرد  عینک های سان گلس قادر خواهد بود استایل شما را به خوبی پوشش داده و مکمل ساعت مچی شما باشد و شما را در مرکز توجه دیگران قرار دهد .

با خود فکر می‌کنید که بهترین عینک ها برای فصل تابستان عینک های خلبانی جیوه ای هستند اما باید بگویم که این طور نیست و ممکن است اشتباه کنید. عینک های آفتابی بسیاری با رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار موجود است . اگر عینک آفتابی مناسبی ندارید ابتدا فرم صورت خود را شناخته و سپس یک عینک آفتابی مناسب برای صورت خود تهیه کنید .

 

 ساعت

ساعت مچی مکمل عینک آفتابی است که یک اکسسوری کاملا مهم و ضروری برای استایل تابستانه به شمار میرود . یک ساعت مچس خوب از هرجنسی که باشد باید متناسب با تیپ شخصیتی شما باشد . بدنه محکم و فرم زیبایی داشته باشد و نقطه قوت استایل شما باشد . ساعت خوب میتواند نظر مثبت دیگران را در مورد شما جلب کند .

 

کمربند و ساسپندر

کمربند ها در دو رنگ مشکی و قهوه ای متداول هستند اما شما در تابستان مجاز هستید از طرح ها و رنگ های مختلف بهره ببرید . پس فرصت ریسک دارید که بتوانید با رنگ ها و طرح های مختلف استایلی نو برای خود بسازید یا میتوانید کمی جسورتر بوده و از ساسپندر که در اصطلاح عامیانه ساچبند نام دارد به جای کمربند استفاده کنید . همانطور که میدانید ساسپندر را نمیتوانید با کمربند استفاده کنید . اما در استفاده از رنگ ها و طرح های مختلف ساسپندر کاملا دست بازی دارید .

دکمه سر آستین

دکمه سرآستین جزء اکسسوری هایی است که بسیار شیک و زیباست که برای آقایان خوش پوش بسیار حائز اهمیت است.دکمه های سر آستین در پوشاک آقایان یکی از دکمه هایی محسوب میشود که تنوع در آنها بسیار زیاد است. دکمه های سرآستین در بدو ظهور ویژه طبقه های اشرف زاده بوده است. دکمه های سرآستین دارای انواع مختلفی است که یکی از مدل های اصلی آن مدلی است که به وسیله یک میله و یک دایره کوچک به یک دایره تزئینی بزرگتری متصل شده است. در برخی از آن ها دکمه های سرآستین به شکل لولایی است که این نوع از دکمه سرآستین ها بسیار رایج تر هستند.

دکمه های سرآستین جز اکسسوری هایی هستند که تکمیل کننده ی تیپ و استایل آقایان به شمار می روند. دکمه های سرآستین، دکمه های تزئینی هستند که برای بستن دو سر آستین های مردانه استفاده می شوند. یک طرف دکمه سرآستین به اندازه جای دکمه است و بخش دیگر آن بزرگ تر است که معمولا نگین یا طرحی بر روی آن است که به عنوان طرف تزئینی به حساب می آید. این دو بخش به وسیله یک میله یا زنجیر به یکدیگر متصل می شوند. دکمه سر آستین یک اکسسوری است که جز اکسسوری های بسیار کوچک به حساب می آید که بیشتر در استایل رسمی از آقایان از آن استفاده می کنند اما شما میتوانید از انواع ساده تر و اسپرت تر آن در استایل تابستانه خود استفاده کنید .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی