اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

استایل جنجالی فوتبالیست های ایرانی در جهان

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ق.ظ

نگاهی به همه تیپ های جنجالی بازیکنان فوتبال :

تیپ جنجالی تیپ بازیکنان فوتبال این را بارها بارها از زبان اخبارها شنیده اید. تا به حال شده به استایل مردانه بازیکن فوتبال مورد علاقه خودتان دقت کنید و آن را تحلیل کنید؟ بازیکنان فوتبال همیشه تیپ های خاصی برای خود دارند. بسیاری از آن ها استایل مردانه جذاب  بسیار عالی با شلوارهای جین و تی شرت ها و برخی دیگر با شلوارها و کت های تک و پیراهن ها. تیپ بازیکنان فوتبال ایرانی این روزها بسیار سر زبان های همه افتاده  و کلی غوغا بپا کرده و هر کسی تصویر بازیکن فوتبال محبوب خود را دست به دست در فضای مجازی اعم از وبسایت ها و شبکه های اجتماعی میچرخاند. اگر بخواهیم از استایل جذاب بازیکنان فوتبال یادی کنیم می توانیم بگوییم استایل آن ها در جام جهانی بود که با کت و شلوارها جز تیم های خوشتیپ بودند و استایل آن ها در تمام دنیا جنجال به پا کرد.

حاشیه ها و جنجال های تیپ های جنجالی بازیکنان ایرانی :

اکثر بازیکنان ایرانی دارای قد های بلند و هیکل های مناسب هستند به همین دلیل فرقی نمی کند که چه می پوشند در هر صورت خوشتیپ هستند. بسیاری از آن ها در اکثر مواقع از استایل های اسپرت مانند تی شرت و شلوار جین و یک کتانی استفاده می کنند و بسیاری دیگر استایل کلاسیک همراه با کت و شلوار و یا شلوارهای مردانه و پیراهن ها می زدند. اما همین استایل آن ها آنقدر با دقت انتخاب می شود که گاهی در شبکه های اجتماعی و حتی بسیاری از وب سایت ها جنجال پیدا می کند و بسیاری از مردم استایل آن ها را مورد تحلیل قرار می دهند.

 

استایل اسپرت بازیکنان فوتبال ایرانی :

بسیاری از بازیکنان ایرانی از استایل اسپرت استفاده می کنند. بسیاری از آن ها را می بینید که یک تی شرت تک رنگ ساده می پوشند و آن را یا یک شلوار جین بسیار خوش رنگ و کتانی همراه می کنند. اما چیزی که باعث می شود این بازیکنان بسیار جذاب به نظر برسند هیکل روی فرم آن ها است که همیشه آن را خوش استایل و خوشتیپ می کند. همچنین اگر نگاهی به استایل های اسپرت آن ها بیاندازید می بینید که همیشه شلوار و تی شرت و حتی سویشرت خود را متناسب با فیزیک بدنشان، فیت تن شان انتخاب کرده اند.

در اینجا می خواهیم به استایل یک فوتبالیستی بپردازیم که معمولا استایل اسپرت می زند اما با تیپ جنجالی خودش محبوب خیلی از مردم ایران و خارج از ایران شده است.

شما فکر می کنید این استایل اسپرت متعلق به کیست ؟

این استایل متعلق به تیپ علیرضا جهانبخش است. علی رضا جهانبخش به دلیل ورزشکار بودن و هیکل روی فرمش هم در استایل های اسپرت و هم رسمی بسیار جذاب است. این بدان معنا است که یکی از مزیت های استایل زیبای علیرضا هیکلش است.

علی رضا جهانبخش را در بیشتر عکس ها اینستاگرام و شبکه های اجتماعی استایل اسپرت زده است. بیشتر تیپ های آن ورزشی و اسپرت است. هسته استایل اسپرت علیرضا معمولا یک تی شرت و سویشرت کلاه دار است.

او اگر بخواهد پیراهن بپوشد پیراهن رابه تنهایی می پوشد ترجیح می‌دهد که پیراهنش را روی شلوارش بیندازد. شلوارهای تنگ و چسبان را ترجیح می‌دهد ودر ست کردن آن با تی شرت ها و پیراهن هایش مهارت دارد.

استایل کلاسیک بازیکنان فوتبال ایرانی :

اما تیپ کلاسیک و رسمی بازیکنان ایرانی جنجالی ترین استایلی بود که در جام جهانی غوغا کرد. همه آن ها کت و شلوارهای یک دست پوشیده بودند که بر روی جیب کت هایشان پرچم ایران دوخته شده بود و این چیزی بود که آن ها را بسیار جذاب کرده بود و در تمام اخبار حاشیه ساز شد.

اما بسیاری از بازیکنان فوتبال خودشان نیز در استایل های روزمره نیز از استایل های رسمی استفاده می کنند و بسیاری از آن ها در مراسم و بزرگداشت ها از کت و شلوارها و پیراهن ها استفاده می کنند که در حاشیه اخبارها همیشه از تیپ این بازیکنان خوشتیپ تعریف می شود.

برای مثال علیرضا جهانبخش بازیکن فوتبال ایران در بسیاری از مراسم ها از استایل های رسمی استفاده می کند اما در خوشتیپی آن تغییری ایجاد نمی کند و به اندازه ای که در استایل اسپرت خوش تیپ است در استایل  رسمی خود نیز زیبا است.

بررسی استایل رسمی علیرضا جهانبخش :

استایل رسمی علیرضا جهانبخش باعث شده که یکی از نامزد های بازیکنان خوشتیپ هلند شود. در تیپ رسمی به ریزترین جزییات هم توجه می کند و اکسسوری هایش را هوشمندانه انتخاب می کند. ددر تیپ رسمی دیگرش بجای استفاده از پاپیون از گیره یقه استفاده کرده است و این نیز یک مزیت دیگر در انتخاب اکسسوری های اوست.

علیرضا جهانبخش در بین اکسسوری ها عینک آفتابی و ساعت را می پسندد ودر کل زیاد اهل استفاده از اکسسوری های خاص نیست.علیرضا جهانبخش که اکنون در هلند توپ میزند در رقابت خوش تیپ ترین بازیکن لیگ هلند کاندید شده است و باید دید چه رتبه ای را ازآن خود خواهد کرد. این یکی از جنجالی ترین حاشیه های استایل فوتبالی ها است که مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

علیرضا جهانبخش که چهارمین فصل حضور در هلند را سپری میکند و نمایش قابل توجهی در آلکمار ارائه میکند اکنون با چالش جالبی مواجه گشته و یکی از پنج نامزد خوش‌پوش‌ترین بازیکن سال لیگ این کشور معرفی شده است.

نتیجه :

در نتیجه به طور کلی می توانیم بگوییم بازیکنان فوتبال ایران کشورمان، همیشه و در همه جا حتی جام جهانی با استایل های بسیار شیک خود توانستند بدرخشند و توجه بسیاری از مخاطبین را چه در داخل و چه در خارج از کشور به خود جلب کنند. فرقی نمی کند استایل آن ها اسپرت باشد و یا کلاسیک. همه آن ها حتی با یک پیراهن و شلوار جین و یا حتی یک کت و شلوار می توانند استایل های جنجالی زیبایی داشته باشند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی