اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

هر آنچه از مدل های کراوات مردانه نمیدانید

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۵۲ ب.ظ

 

کراوات یک اکسسوری لوکس و جذاب مردانه است که عموما در استایل رسمی آقایان و همراه با کت و شلوار استفاده می شود . تا ثیر بسیار مثبتی در استایل آقایان داشته و به خوش قامت شدن ان ها کمک میکند. کروات از پارچه ها و جنس های مختلفی تهیه میشود تا در استایل ها و ست های مختلف کاربرد داشته باشد.

 

 

آیا می دانید چگونه کراوات را با کت و شلوار خود ست کنید؟ آیا می دانید ضروری ترین مدل کراوات چیست؟ همیشه این مشکل وجود دارد که چه زمانی باید از کراوات های خود استفاده کنید؟ یکی از دلایلی که موجب می شود تا شما از کراوات های خود استفاده کنید دعوت به مهمانی های رسمی و جلسات مهم می باشد که ست کردن آنها با پیراهن یک اصل مهم می باشد که با توجه به مکان و زمانی که قرار است در آن حضور داشته باشید باید از مدل کراوات خاصی نیز استفاده کنید که در ادامه به انواع کراوات ها که باید در کمد لباس هایتان داشته باشید خواهیم پرداخت.

 

Post image

کراوات مردانه طرحدار

انواع کراوات های مردانه

گاهی پیش می آید که در یک مراسم رسمی مهمانی یا یک جلسه دعوت خواهید شد که نیاز است از کراوات های خود یکی را برای ست کردن با پیراهن و کت و شلوار خود انتخاب کنید که برای هر زمان و مکانی باید کراوات خاص خودش را استفاده کرد که تعدادی از این کراوات ها را که مناسب چه زمان و مکانی است را معرفی خواهیم که عبارتند از: کراوات های ابریشمی، کراوات های قهوه ای، کراوات های راه راه، کراوات های خال خالی، کراوات های طرح بته جقه و ... می باشد که به طور مختصر هر کدام را که در چه زمان و مکانی کاربرد دارند را شرح خواهیم داد

 

Post image

کراوات مردانه مسی

 

موارد کاربرد استفاده از کراوات های ابریشمی و قهوه ای

ویژگی های استفاده از کراوات های ابریشمی: اگر شما جزو افرادی هستید که به طور مرتب از کراوات استفاده می کنید و می خواهی کراوات هایی را استفاده کنید که زیاد جلب توجه نکند پیشنهاد ما به شما استفاده از کراوات های ابریشمی به رنگ سرمه ای می باشد که علاوه بر اینکه می توانید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید مناسب برای مراسمات رسمی نیز می باشد.

 

Post image

کراوات مردانه آبی

ویژگی های استفاده از کراوات های قهوه ای: استفاده از کراوات های به رنگ قهوه ای مناسب استفاده در مراسمات غیر رسمی می باشد که هم می توانید آن را با کت و شلوار اسپرت ست کنید و هم می توانید با کت و شلوار های رسمی ست کرد که در دو حالت به زیبایی به استایل شما جلوه می دهد.

 

Post image

کراوات خردلی مردانه

 

موارد کاربرد استفاده از کراوات های راه راه،خال خالی و بته جقه

ویژگی های استفاده از کراوات های راه راه: استفاده از این مدل کروات ها یک استایل کلاسیک به شما می بخشد که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد و باید در کمد لباس هر مرد دیده شود.

 

Post image

کراوات مردانه خالدار

ویژگی های استفاده از کراوات های خال خالی: یکی از مدل هایی که در کمد اکثر آقایان دیده می شود کراوات ها طرح خال خال می باشد که یک گزینه ی همیشه به روز می باشد و مناسب برای استفاده در مراسمات رسمی می باشد.

 

Post image

کراوات مردانه ابریشمی

ویژگی های استفاده از کراوات های با طرح بته جقه: اگر برای یک مهمانی خودمانی قصد دارید از کراوات های خود یک گزینه را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از طرح بته جقه می باشد که بهتر است طرح درشت آن را در رنگ تیره و طرح ریز آن را در رنگ روشن خریداری کنید.

 

Post image

کراوات مردانه پشمی چهارخانه

این تعداد از کراوات هایی را که نام بردیم چند نمونه از انواع کراوات ها می باشد که می توانید برای مواقع ضروری مورد استفاده قرار دهید.

 

 

Post image

کراوات مردانه قهوه ای خالدار

 

 

منبع:yun.ir/ybdm1a

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی