اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

 

تی شرت ها از لباس های مردانه محبوب محسوب می شوند. چون که بسیار راحت هستند و می توانید به عنوان یک لباس روزمره از آن استفاده کنید. جای تعجب دارد اما بسیاری از آقایان فکر می کنند باید همواره پیراهن و کت و شلوار بپوشند اما باید بدانید که هیچ بایدی وجود ندارد و شما می توانید از تی شرت ها استفاده کنید  ما در این مقاله میخواهیم به شما 5 نکته کاربردی در پوشیدن تی شرت مردانه را بگوییم.

به جنس تی شرت توجه کنید.

 شما برای داشتن یک استایل مناسب و بسیار شیک باید یک تی شرت با کیفیت هر چند گران بخرید. تی شرت های در اجناس مختلفی در بازار وجود دارد که عبارتند است : پنبه ای، پیما و مرینو.  تی شرت های پنبه ای مناسب روزهای بسیار گرم هستند زیرا این پیراهن ها جاذب عرق هستند و نمی گذارند در روزهای بسیار گرم خیلی عرق کنید. تی شرت های پیما مناسب آقایانی است که می خواهند از تی شرت هایی استفاده کنند که کمتر چروک شوند این جنس جز آن دسته از جنس هایی است که نه پرز می دهد و نه چروک می شود. مرینو ها جنس هایی هستند که از پشم گوسفند و ضد تعریق هستند. شما باید بر حسب فعالیت روزمره و نیاز خود یکی از این نوع تی شرت ها را انتخاب کنید.

 بر اساس سایز خود تی شرت انتخاب کنید

یکی از نکاتی که شما در اول برای انتخاب یک تی شرت باید دقت کنید سایز  تی شرت است. به بیان دیگر از تی شرت هایی استفاده کنید که مناسب فیزیک بدنی شما باشد. یکی دیگری از نکاتی که در این اندازه بودن تی شرت ها مناسب است اندازه بودن آستین های آن است. طول آستین های تی شرت آقایان نباید خیلی بلند و نه باید خیلی کوتاه باشد.

اکسسوری ها را فراموش نکنید 

قدرت استفاده از اکسسوری ها را هیچ وقت در هیچ استایلی نباید دست کم گرفت. هنگام پوشیدن تی شرت ها از اکسسوری هایی مانند : انگشتر، ساعت و گردنبند متناسب با استایل خود استفاده کنید تا استایل شما جذاب ترشود. علت تاکید بر اکسسوری ها این است که اکسسوری ها استایل شما را از یکنواختی خارج میکنند و باعث چرخش نگاه میشوند. لذا بسیار مهم است که در تعداد و اندازه مناسب از آنها با تی شرت خود ست کنید

رنگ های کلاسیک و خنثی 

در انتخاب یک تی شرت که بتوانید همیشه آن را بپوشید و به راحتی با دیگر لباس های خود ست کنید رنگ های کلاسیک و خنثی را انتخاب کنید. سه رنگ طوسی، مشکی و آبی اقیانوسی را همیشه در گوشه ای از ذهن خود برای انتخاب رنگ تی شرت داشته باشید. این سه را اگر سالیان سال هم بپوشید بازهم جذاب هستند. طوسی جز آن دسته از رنگ هایی است که با طیف کمرنگ تر و پررنگ تر از خود به راحتی ست می شود و برای شما استایل بی نظیری را می سازد.  رنگ مشکی نیز همیشه از شما یک استایل بسیار جذاب می سازد و فقط باید دقت کنید که در اثر شستشو بور نشود.

بهترین مدل تی شرت 

اگر بپرسید که یک تی شرت مناسب برای آقایان چیست ؟ در پاسخ به این سوال میگویم یک تی شرت مناسب برای آقایان که هیچ وقت هم از مد نمی افتد تی شرت های یقه هفت هستند. این تی شرت ها جذابیت و زیبایی استایل آقایان را چند برابر می کند زیرا هنگامی که شما تی شرت یقه هفت می پوشید گردن شما کشیده تر به نظر می رسد و به طبع باعث می شود شما قد بلندتر دیده شوید.

اما در انتخاب این تی شرت ها نیز باید بسیار دقت کنید. باید در انتخاب تی شرت های یقه هفت باید به این نکته توجه کنید که یقه های این تی شرت ها نباید بسیار زیاد باشد. و نکته ای که باید بسیار دقت کنید تا همیشه جز آقایان مرتب و خوش استایل به نظر برسید باید موهای پشت گردن خود را تمیز کنید زیرا یقه این لباس ها باعث می شود گردن شما بسیار در چشم باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی