اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

3 پیراهن لازم برای همه آقایان

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۱ ب.ظ

3 پیراهن مردانه ای که باید در کمد هر مردی باشد .

ما قصد داریم که شما را با 3 مدل پیراهنی که باید همه آقایان داشته باشند آشنا کنیم . میتوان گفت داشتن این پیراهن ها الزامی است و در ظاهر و سبک شما بسیار تاثیرگذار است.

با ما همراه باشید با بررسی سه پیراهن مردانه ای که برای همه آقایان لازم است .

پیراهن رسمی

همانطور که میدانید این مدل پیراهن مردانه مخصوص مراسم‌های رسمی است . شما میتوانید با پوشیدن این مدل پیراهن استایل خود را مجلل تر نشان دهید . این پیراهن ابتدا توسط خیاطان فرانسوی طراحی و دوخته شده است . پس خوب است که شما هم طبق اصول فرانسوی‎ها لباس بپوشید . پیراهن رسمی آستین های فرانسوی دارد که فقط میتواند به دکمه های سر آستین آن را بست . ناگفته نماند که فقط دکمه های سر دست سیمپل و ساده نقره ای مناسب این کار هستند . جنس پارچه ای که این پیراهن از آن تولید شده است نخ است. البته ممکن است در ترکیبات آن از ابریشم و پنبه جهت خوش فرمی و جلوه بیشتر و زیباتر استفاده شود .

از آن جایی که این پیراهن رسمی است و رنگ سفید برای آن بهترین و مناسب ترین رنگ است اما هیچ دلیلی وجود ندارد ندارد که شما از رنگ های رسمی دیگر استفاده نکنید. شما میتوانید در انتخاب رنگ هایی مانند طوسی و کرم و عاج فیلی کاملا آزادانه عمل کنید . این پیراهن با طراحی یقه بلند و چاک تخت دوخته شده است .


پیراهن سفید آستین بلند

این پیراهن ها از جنس نخ هستند به همین دلیل ایستایی مناسب و پرفکتی در بدن دارند. پیراهن مردانه سفید با بسیاری از ست ها هماهنگی بسیار فوق العاده ای دارد و از مولفه های اساسی در ساخت یک ترکیب موفق مردانه است . بدن نحو که شما میتوانید پیراهن سفید را در هر موقعیتی بپوشید به جز مراسم سوگواری .

محیط دوستانه ، خرید ، کار .... در همه این موقعیت‌ها و مناسبت‎ها میتوانید به پیراهن سفید آستین بلند اعتماد کنید و نتیجه اعتماد خود را در استایل زیبای خود و چشمان دیگران ببینید. این پیراهن به علت اینکه یقه معمولی دارد به بلوز یقه هفت پشمی ولوفر به همراه یک شلوار جین مشکی یا آبی یخی به زیبایی ست میشود و استایل یگانه ای برای شما ایجاد میکند .

پیراهن سفید مردانه آستین های slim fit  دارد و در قسمت مچ و ساعد کاملا فیت بدن هستند . این ویژگی در قسمت کمر هم کاملا واضح و مشخص است . کمر این پیراهن گرد و اسلیم فیت است .

شما میتوانید با این پیراهن از لباس زیر هم استفاده کنید زیرا چاک یقه آن بالاست و با باز ماندن دکمه بالای یقه پیراهن لباس زیر آن دیده نخواهد شد

 

پیراهن طرح دار آستین بلند .

یک پیراهن بی‌نظیر که نشان از روحیه شاد و سرزنده شما دارد و مناسب همه میهمانی ها و مجالس است اعم از رسمی و غیر رسمی.  اما آن‎چه که واضح است این است که در مراسم سوگواری نمیتوان آن را استفاده کرد .  

طرح آبی ، سفید _ سرمه ای ، سفید _ سرمه ای ،آبی _ سفید ، مشکی _ سفید ، بنفش مینیمال ترین طرح های رنگی هستند که برای افرادی که اهل ریسک نیستند مناسبند .

ان طرح ها میتواند در مدل راه راه یا چهارخانه باشد . شما میتوانید این پیراهن ها را به همراه یک تی‌شرت هم‌رنگ یا متضاد پوشیده و دکمه های آن را نبندید و با یک کفش کالج جیر یا جین مشکی یا آبی استایل کژوال روزمره خود را داشته باشید .

اگر تمایل داشته باشید میتوانید در یک قرار رسمی کاری یا جلسات عمومی این پیراهن را با کت و شلوار در رنگ هم طیف بپوشید .از اکسسوری ها نیز غافل نشوید که میتوانند در استایل شما معجزه کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی