اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

استفاده از شلوار جین در استایل روزمره

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷ ق.ظ


شلوار جین از چند دهه پیش تا حالا از لباس های پرمصرف و کاربردی کمد آقایان بوده است. شلوار جین نیز به مانند همه لباس ها باید تابع قوانین بوده و با دیگر لباس های شما ست باشد. در غیر این صورت باید قید خوش‌تیپی و خوش استایلی را زد. اگر میخواهید که استایلی زیبا با شلوار جین داشته باشید اولین قدم انتخاب شلوار مناسب است. شلوار جین مناسب این امکان را به شما میدهد که از هر آیتمی برای ست کردن استفاده کنید . اگر شلوار جین خود را اصولی ست کنید در عین سادگی میتوانید استایلی زیبا، مردانه و جسور برای خودتان بسازید.

آنچه در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم انتخاب یک شلوار جین مناسب و ست کردن آن با دیگر لباس ها است.


لزوم سادگی شلوار جین 

شلواری که بتواند با لباس های دیگر به خوبی ست بشود نباید رنگ جیغ یا روشنی داشته باشد و یا زاپ دار و پاره باشد . هم چنین باید بدون تزئینات مثل گلدوزی های رنگی باشد. هرچند به نظر این مدل ها شیک و زیبا باشند اما هارمونی استایل شما را به هم زده و توجهات را از روی شلوار که رکن اساسی استایل شماست خواهد برداشت . 

سایز مناسب شلوار جین

شلوار جینی که اندازه نباشد از اصول اولیه ست کردن ساقط است. شلوار جین شما نباید خیلی تنگ باشد به نحوی که به سختی قادر به پوشیدن و حرکت باشید. هم چنین نباید به قدری گشاد و آزاد باشد که اندامتان قابل کنترل و نگهداری نباشد. از این رو شلوار جینی را که استفاده میکنید باید کاملا اندازه و سایز بدن شما باشد. بهترین انتخاب برای آقایان شیک پوش شلوارهای راسته فیت هستند.


روش های ست کردن آیتم های دیگر با شلوار جین مردانه

هنگامی که میخواهید شلوار جین را در استایل خود استفاده کنید اول تصمیم بگیرید که در چه موقعیتی تصمیم دارید این لباس را بپوشید و تا چه میزان باید رسمی باشد. پاسخ این جواب ست کردن لباس های دیگر را برای شما آسان خواهد کرد.

اگر قرار است که شلوار جین را در یک موقعیت رسمی بپوشید بایدآیتم های دیگر استایل خود را نیز بررسی کنید و رسمی ترین جین موجود در کمد خود را انتخاب کنید. یک شلوار جین مشکی یا تیره یک دست راسته با یک کت تک رسمی استاندارد با کفشی رسمی مانند چوکا یا آکسفورد همراه با پیراهنی که با دیگر ایتم ها کاملا هماهنگ باشد.

ترتیب  انتخاب لباس‌ها برای ست کردن

انتخاب کت مناسب

 این مرحله هرچند اختیاری است اما اگر در برنامه خودداشته باشید بسیار مهم است. زیرا کت انتخاب بسیار مهمی به شمار میرود. شلوار جین را می‌توان با کت اسپورت یا کت تک ست کرد.

پیراهن

شلوار جین را می‌توانید با پولوشرت هم ست کنید که رسمی‌تر از تی‌شرت است و بهترین ترکیب را با کفش کالج و بوت چوکا ایجاد میکند.

انواع پیراهن مردانه اعم از نیمه رسمی و غیررسمی، آستین بلند یا آستین کوتاه با شلوار جین ست فوق العاده‌ای  ایجاد می‌کند.

 

انتخاب کفش‌ مناسب
 بهترین استایل شیک‌پوشی با شلوار جین این است که آن‌ها را با کفش چرم یا جیر مثل بروژ، بوت چوکا، کفش آکسفورد و کفش کالج بپوشید.


اکسسوریز

 اکسسوری‌هایی که با ترکیب شلوار جین و بقیه لباس‌ها میتوانند ست بشوند کمربند و یک ساعت مچی می‌باشند.  ساعت مچی شما هم باید کیفیت خوبی داشته باشد. ساعت با بند فلزی یا چرمی رسمی‌ترین نوع بند ساعت است.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی