اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

نکاتی که برای خرید تی شرت مردانه باید بدانید

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ق.ظ

 

تی‌شرت یکی از  جذاب‌ترین لباس‌های اسپرت است که انتخاب همه افراد جامعه اعم از خانم‌ها و آقایان است. این لباس علیرغم کارکرد بالایی که دارد از قیمت پایینی نیز برخوردار است و هم‌چنین در دسترس همگان قرار دارد. طراحی این لباس کاملاً ساده بوده و عموماً بدون دکمه و یقه دوخته می‌شود. همان‌طور که گفته شد این لباس برای همه افراد جامعه مناسب است و همه افراد فارغ از جنسیت و سن و رنگ می‌توانند از آن استفاده کنند.

نوع آستین‌کوتاه آن را می‌توان در تمام ایام سال پوشید و بالباس‌ها و آیتم‌های مختلفی ست کرد. تی‌شرت‌های مردانه ازآنجایی‌که برای بسیاری از مردم جهان محبوب‌اند در طرح‌ها رنگ‌های مختلف و متفاوتی به بازار ارائه می‌شوند. ا.

هر آنچه برای خرید یک تی شرت لازم دارید را در این مقاله گنجانده‌ایم با ما همراه باشید.

تی شرت مردانه راحت‌ترین لباسی است که در همه مراسم‌های غیررسمی کاربرد دارد و می‌توان پوشید. همان‌طور که همه ما به‌خوبی میدانیم تی شرت مردانه هم در حالت رسمی و هم در حالت کژوال کاربرد دارد.

اگر تی شرت را برحسب هارمونی رنگ انتخاب کنیم و با آیتم‌های متناسب بافرم و رنگ صورت و شانه و حتی مکان و زمان پوشیدن هماهنگ کنیم می‌توانیم استایلی متفاوت و موقر بسازیم.

شما در هر سن و سالی که باشید، زن باشید یا مرد، هیچ اهمیتی ندارد. چون که تی شرت قادر است که سن و سال شمارا کم کرده و از رسمیت آن بکاهد و به اسپرت بودن استایل شما بیفزاید.

مخصوصاً تی شرت های آستین‌کوتاه و طرح دار

شما می‌توانید از ترکیب کردن تی شرت های طرح دار زیبا و یک شلوار کتان اسپرت، یکی تیپ جذاب و ارزان‌قیمت برای خود بسازید تا در موقعیت‌های غیررسمی بدرخشید. هرچند تی شرت آستین‌کوتاه عموماً برای پوشش‌های زیر لباس استفاده می‌شود؛ اما در نیمه اول سال به‌عنوان پوشش بالاتنه جداگانه انتخاب و استفاده می‌شود.

خوش استیلی با تی شرت های جذاب

مانند همه لباس‌ها، انتخاب، خرید و ست کردن تی شرت هم اصول خاص منحصر به خود را دارد و برای استفاده ازتی شرت ها لازم است که این قوانین و قواعد نیز رعایت شود تا در زمان و هزینه خود بتوانید صرفه‌جویی کنید.

اولین نکته در انتخاب تی شرت این است که لباس شما باید کاملاً اندازه و فیت تنتان باشد. یعنی نباید بیش از حد تنگ یا بیش از حد گشاد باشد. اگر این لباس بیش از حد تنگ باشد نمای کاملی از بدن شما را نشان خواهد داد یعنی سینه و شکم شما از زیر لباس کاملا نمایان خواهد بود. از طرفی اگر بیش از حد نیز گشاد باشد در اندامتان بد فرم و بد قواره خواهد ایستاد.

در نکته دوم اندازه آستین را بررسی میکنیم

برای توضیح بیشتر می توان گفت تی شرت های آستین بلند عموما در فصول سرد سال استفاده می شود. یا تی شرت های آستین کوتاه حین ورزش و فعالیت های روزمره در فصل های گرم سال کاربرد بیشتری دارد؛ اما این شما هستید که بر اساس زمان و مکان انتخاب میکنید که چه لباسی بپوشید.

خوب است بدانید، بسیار مهم است که یقه ای لباس تنگ نباشد؛ چون که تی شرت نیازی به کراوات ندارد و باید آزاد باشد در غیر این صورت یقه و گردن شما را کوچکتر از آنچه که هست نشان خواهد داد. اگر تی شرتی را انتخاب کردید که هنگام خمش دن کمر شما دیده شد باید بگویم انتخاب صحیحی نداشته اید.

نکته مهم بعدی رنگ تی شرت است.

برای تی شرت ها رنگ واحدی قائل نیستیم . رنگ تی شرت با توجه به رنگ دیگر ایتم ها مثل کت و شلوار و کیف و کفش انتخاب میشود .

و در نهایت جنس تی شرت است که اهمیت بسیار فراوانی دارد . شما باید با توجه به فصل بهترین جنس را انتخاب کنید . به عنوان مثال در تابستان تیشرت های نخی و پنبه ای بهترین گزینه می باشندکه در خانه و محل کار قابلیت پوشیدن دارند.

در خرید مدل تی شرت فرم بدن خود را در نظر بگیرید

برای پوشیدن تی شرت بهتر است افرادی که قفسه سینه و شانه کوچکی دارند از تیش رت یقه گرد استفاده کنند و یا کسانی که سرشانه ها و قفسه سینه پهنی دارند بهتر است از تی شرت های یقه هفت برای ایجاد خطای دید استفاده کنند. هم چنین لازم است بدانید که نباید تی شرت را درون شلوار قرار دهید، شما دیوید بکهام نیستید؛ پس از این  خطا به دور بمانید.

تی شرت ها عموما با شلوار جین و کتانی استایل کژوال بسیار جذابی را می سازند.

انتخاب و ست تی شرت برای افراد سخت پسند.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به پوشیدن تی شرت ها دارید اما مدل مورد علاقه خود را پیدا نمیکنید بهتر است روی تی شرت ساده سفید حساب ویژه ای باز کنید. لزوما مبنا بر این نیست که که تی شرت ساده سفید بپوشید بلکه باید آن را با آیتم های دیگر ترکیب کنید.

مدل پیشنهادی شماره یک

یکی از محبوب ترین استایل ها برای مردان ، پوشیدن تی شرت سفید و پیراهن چهارخانه دکمه دار است که با شلوار جین مشکی ترکیب ایده ال و فوق العاده ای را می سازد. تی شرت سفید تقریبا با همه نوع پیراهن ست می شود . بهترین کفش برای ست کردن با این ترکیب یک کتانی یا بوت چوکا تیره رنگ است.

مدل پیشنهادی شماره دو

یکی از جذاب ترین مدل ها ترکیب تی شرت سفید مردانه و ژاکت جین و شلوار جین تنگ است. یک ژاکت جین به رنگ آبی یخی وش لوار جین تیره برای یک استایل بهاره یا پاییزه بسیار مناسب است.

مدل پیشنهادی شماره سه

اورکت ها جزو لباسهای بسیار جذاب زمستانه اما گرم محسوب میشوند . اگر میخواهید از اورکت ها در استایل خود استفاده کنید میتوانید از یک تی شرت سفید نخی در زیر اورکت خود استفاده کنید.

مدل پیشنهادی شماره چهار

بسیاری از آقایان شیک پوش علاقه دارند که تی شرت سفید را با کت و شلوار بپوشند. از نظر ما هم مشکلی نیست. تیپی کاملا هوشمندانه مدرن و نوین . ناگفته نماند که با این ست از تی شرتی استفاده کنید که کمی تنگ و چسبان باشد.

مدل پیشنهادی شماره پنج

و در نهایت مدل پیشنهادی آخر ترکیب خود تی شرت سفید و یک شلوار فیت راسته است. با این ترکیب کلاسیک و جذاب شما به دهه پنجم قرن بیستم خواهید رفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی