اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

این گونه شلوار کتان را با کفش خود ست کنید

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲ ق.ظ

هنگامی که حرف از شلوارکتان به میان می‌آید، اولین نکته ای که به ذهن همه می‌رسد کارایی بالا و مفید در عین زیبایی و جذابیت است. کارایی جذاب شلوارمردانه کتان آن را تبدیل کرده به یکی از ضروری ترین آیتم های کمد آقایان. شلوار کتان مردانه این قابلیت را دارد که هم در استایل کژوال وهم در استایل رسمی استفاده شود؛ اما به مانند همه لباس‌های کتانی دیگر، ست کردن شلوار کتان نیز یک چالش است.

شلوارهای کتان را کجا بپوشیم؟

طیف وسیعی از شلوار کتان مردانه وجود دارد که امکان استفاده از این شلوار محبوب را در موقعیت های متنوع و فراوان فراهم می‌کند. لذا این شما هستند که باید توانایی خود را در انتخاب و ست کردن این شلوار ها در موقعیت های مختلف بسنجید.

شما باید برحسب موقعیتی که قصد حضور در آن را دارید ترکیب و ست دیگر لباس های خود را با شلوار کتان امتحان کنید. به بیان خلاصه تر این شما هستید که به شلوار کتان هویت رسمی، نیمه رسمی یا غیر رسمی می‌بخشید.

ست کردن زیرکانه کفش با شلوار کتان

این شلوار یک انتخاب بی نظیر برای اسمارت استایل است و ظاهر شما را تمیز، مرتب و اراسته نشان می‌دهد.

از این رو شما میتوانید هر نوع کفشی را اعم از صندل های تابستانه، کفش های بندی آکسفورد، کتانی و بوت را با این شلوار جذاب مردانه ست کنید.

اگر انتخاب شما یک استایل اسپرت است، پیشنهاد ما به شما یک کفش ورزشی سفید است. این کفش به تنهایی بار نیمی از استایل هوشمندانه شما را به دوش خواهد کشید. 

انتخاب کفش رسمی برای ست کردن با شلوار کتان

شلوارهای کتان مردانه همانطور که قبل‌تر گفتیم برای سبک های نیمه رسمی و رسمی بهترین انتخاب به شمار می‌رود. اگر قصد دارید که یک استایل رسمی داشته باشید نمی‌توانید ریسک کنید چون شلوار کتان به خودی خود نمیه رسمی محسوب میشود و دیگر آیتم ها همگی باید رسمی انتخاب شوند. در غیر این صورت نتیجه نهایی مفید و جالب نخواهد بود.

اگر قصد حضور در یک مجلس رسمی یا میهمانی رسمی را دارید فراموش نکنید که میتوانید از شلوارهای کتان برای جایگزینی کت و شلوار رسمی استفاده کنید. از این رو در این استایل هم باید از کفش های رسمی مانند جیر و چرم استفاده کنید تا خدشه ای به رسمیت استایل شما وارد نشود.

کدام کفش ها را با شلوار کتان ست کنیم؟

با اینکه شلوار کتان آیتمی ترکیب پذیر محسوب می‌شود و با همه کفش ها ست می‌شود اما با تعدادی از کفش‎ها ترکیب زیباتر و جذاب‌تری می‌سازد. با این حال ممکن است در انتخاب کفش مناسب با شلوار کتان نیز رخ دهد. اگر میخواهید با شلوار کتان صندل مردانه، کفش ورزشی اسپورت یا راحتی حتی چکمه بپوشید در ادامه با این مقاله با ما همراه باشید.

ست چکمه و پوتین با شلوار کتان

ترکیبی فوق العاده و جذاب. این سبک مناسب کار است و می‌توانید آن را در ماموری های کاری و همه کارهایی که به فعالیت نیاز دارند با شلوار کتانی خوش رنگ و خوش دوخت بنابر سلیقه شخصی خود ست کنید.

هم چنین دست آزادی در انتخاب نوع پوتین یا چکمه خود دارید و می‌توانید برخسب سلیقه شخصی، هارمونی و مناسب بودن چکمه جیر، پوتین چرم، بوت چوکا یا چکمه چلسی را انتخاب کنید. در حالی که بوت های چوکا برای استایل نیمه رسمی انتخابی متمایز و زیرکانه به شمار می‌رود، چکمه های چلسی برای استایل های رسمی انتخابی مناسب تر هستند.

ست لوفر با شلوار کتان

کفش های راحتی لوفر یک انتخاب بسیار مناسب برای ست کردن با شلوارهای جذاب کتان می‎باشند و شما مطمئن باشید که انتخابی مناسب و درست انجام داده اید. این دو آیتم به خوبی با یک دیگر هماهنگ و منطبق می‌شوند. شما می‌توانید این ترکیب شگفت انگیز را در استایل های رسمی و نیمه رسمی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که کفش های لوفر را بدون جوراب بپوشید.

ست کفش کتانی با شلوار کتانی

شما برای تفریحات آخر هفته، یک کوهنوردی نفس گیر و گشت و گذار در طبیعت به یک شلوار راحت کتانی و یک کفش اسپورت کتانی نیاز دارید. اگر میخواهید با دیگران متفاوت باشید از ترکیب رنگی متضاد سفید و مشکی برای شلوار و کفش استفاده کنید .

 

ست کفش بندی با شلوار کتان

اگر میخواهید استایلی نیمه رسمی برای خود داشته باشید پیشنهاد ما به شما یک جفت کفش بند دار آکسفورد است. اگر کفش آکسفورد یا دربی در جنس جیر باشند ابن ترکیب زیباتر خواهد درخشید . به عنوان مثال کفش های مشکی از کفش های قهوه ای و عنابی برای ست کردن با شلوارهای کتان رنگ روشن مناسب تر هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی