اصول و قواعد خوشتیپی آقایان

برای بسیاری از آقایان مخصوصا آقایان جوان مهم تر از همه چیز این است که با استایل مردانه خود جذاب به نظر برسند. امروزه با رواج شبکه های اجتماعی جذابیت در بین همه یک امر مهم به حساب می آید. بسیاری از آقایان به دنبال این هستند که چیزی که می خرند باعث جذابیت آن ها شود.

اما نکته این جا است که چه بخریم تا جذاب باشیم؟ یا بهتر است بگوییم اگر چه نکات را رعایت نکنیم هرگز جذاب به نظر نمی رسیم؟

ما در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که با رعایت چه نکاتی استایل شما از جذایت بیشتری برخوردار خواهد بود؟

در جذابیت شما کفش ها زودتر از هر چیزی سخن می گویند :

آقایانی که می خواهند همیشه استایل مردانه جذاب تری نسبت به بقیه داشته باشند باید این نکته را بدانند که در انتخاب کفش های خود اول از همه دقت کنند.

زیرا کفش ها جز اولین پوشیدنی هایی است که در استایل آقایان به چشم می آید.

آقایانی که می خواهید فردی اصیل و ثروتمند به نظر برسند و جذابیت را در این می بینند که هر کجا که وارد می شوند از آن ها به عنوان یک جذاب ثروتمند یاد شود باید بگویم انتخاب یک کفش چرم با کیفیت در استایل شان می تواند این مفهوم را القاء کند. گرانترین بخش استایل تان، قطعا خرید یک کفش چرمی می باشد، سعی کنید در این مورد کمی ولخرج تر باشید. آقایان همیشه باید به این نکته در استایل خود توجه کنند که داشتن یک کفش با کیفیت بهتر از چند کفش بی کیفیت می باشد و یا به قول انگلیسی ها: هنوز آنقدری پولدار نشدم، که جنس بی کیفیت بخرم.

اگر می خواهید یک کفش با کیفیت بخرید اما نگران این هستید که با استایل مردانه و تیپ ها جور واجور شما نمی آید باید بگویم یک کفش چرمی کلاسیک با رنگ مشکی و یا قهوه ای می تواند با اکثر استایل های شما همخوانی داشته باشد. پس در خرید کفش ها باید بسیار دقت کنید. مورد دیگری که آقایان باید به آن توجه کنند تا در موقعیت هایی که قرار می گیرند جذابیت داشته باشند این است که متناسب با موقعیت خود کفش های خود را انتخاب کنند. برای مثال همانطور که پوشیدن کفش چرمی با استایل ورزشی مناسب نیست، قطعا پوشیدن کفش های اسپرت برای استایل رسمی مناسب نیست.

 

برای داشتن یک استایل جذاب، نقش تی شرت های سفید را فراموش نکنید :

اگر شما جز آن دسته از آقایانی هستید که به تی شرت ها بسیار علاقمند هستید باید بگویم برای جذابیت استایل خود حتما از تی شرت های سفید استفاده کنید.

آقایانی که قصد داشتن یک استایل جذاب اسپرت را دارند و میخواهند با استایل های اسپرت جذابیت داشته باشند ، ترکیب تی شرت های سفید و شلوارهای جین بسیار برای آن ها بسیار مناسب است.

البته در پوسیدن تی شرت های سفید و این استایل باید دقت کنید بهتر است اضافه وزن نداشته باشید و از تناسب اندام خوبی برخوردار باشید. زیرا این تیپ برای آقایانی که تناسب اندام دارند بسیار جذاب می باشد.

این استایل را می توانید در فصل گرم می توانید با یک شلوار جین به تنهایی بپوشیئ و همچنین تنها با یک کت چرمی اسپرت، تبدیل به یک استایل پاییزی فوق العاده جذاب کنید.

کت و شلوار ها، بخشی از استایل مردانه :

بسیاری از آقایان بیشتر مواقع در مراسم و موقعیت های رسمی مجبور به پوشیدن کت و شلوارها هستند. می توان گفت کت و شلوار جز همیشگی استایل آقایان محسوب می شود. میزان استفاده کت و شلوارهای برای آقایان رابطه مستقیم با موقعیت اجتماعی آن ها دارند.

اولین موردی که آقایان در انتخاب کت و شلوارشان باید دقت کنند ، این است که باید دقیق کت و شلوارهایشان اندازه آن ها باشد و زیبایی اندام هایتان را به نمایش بگذارد تا به استایل شما جذابیت ببخشد.

بسیاری از مردان معتقدند که آستین های بلندی که بر روی دست آن ها قرار می گیرد درست است اما بایذ بگویم آستین های بلند کت، بر خلاف باور عموم جذاب نیستند و آستین کت بایستی قبل از مچ تمام شود. برای جذابیت بیشتر استایل بهتر است آقایان آستین لباس زیر کت خود را کمی بلند تر بگیرند تا دیده بشود و این گونه است که شما می توانید از یک دکمه سرآستین زیبا استفاده کنید و بر جذابیت ظاهر خود چند برابر بیافزاید . نکته دیگری که در این جا حائز اهمیت است باید رنگ لباس های شما متناسب با کت و شلوار شما انتخاب شود.

 

 

 

برای جذابیت بیشتر استایل خود اکسسوری های محبوب را فراموش نکنید :

این را همیشه باید بدانید که همیشه اکسسوری ها باعث افزایش جذابیت شما می شوند این امر هیچ گاه استثنا ندارد.

اکسسوری ها نقش بسیار مهمی در افزایش جذابیت شما دارند. اکسسوری ها همیشه می توانند تکمیل کننده استایل آقایان باشند. اگر بخواهید بدانید که در بین آقایان چه نوع اکسسوری هایی محبوبیت دارد باید بگوییم از اکسسوری های بسیار محبوب برای مردان می توان به کمربندها و ساعت های مچی اشاره کرد. اگر شما می خواهید این اکسسوری ها در استایل شما غوغا کند ، ترکیب بسیار جذابی می شود اگر رنگ کفش، کمربند و بند ساعت تان با یکدیگر همخوانی داشته باشد.

البته برخی از آقایان فکر می کنند چون اکسسوری ها استایل آن ها را جذاب می کند هرچقدر بیشتر از آن ها استفاده کنند زیباترند اما گاهی استفاده بیش از حد از اکسسوری ها می تواند کمی زننده باشد اما به جرئت می توانید از دکمه آستین، کمربند، کیف های چرمی، عینک استفاده کنید ولی در استفاده از دستمال گردن، دستمال جیب و کمی محتاط تر عمل کنید.

برای جذابیت آراسته باشی و مدل موهای جذابی داشته باشید :

یکی از نکاتی که همیشه باید به آن توجه کرد تا در بین همه فردی جذاب به نظر برسید ظاهری آراسته است. سعی کنید هر هفته به آرایشگاه بروید و موهای زائد پشت گردن تان را بتراشید، موهایتان را مرتب کنید. بهتر است که از مدل موهای عجیب دوری کنید و به سراغ مدل های آنکارد بروید و مدل موهایتان را بازیچه مدل های مو فشن قرار ندهید.

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی